סדרת הספרים "שיר על אש ועל קרח" וסדרת הטלוויזיה שמבוססת עליה – "משחקי הכס" – ידועות בשפע קטעי הסקס שהן מכילות. למרות זאת, נראה שזה לא מספיק למעריצים. בראיון שנערך עם ג'ורג' ר.ר מרטין, כותב הסדרה, בפסטיבל הספרים הבינלאומי של אדינבורו, הוא מספר שהוא מקבל לא מעט פניות, בעיקר מנשים, שמבקשות ממנו לכתוב עוד סצינות סקס.

"מאז סדרת הטלוויזיה אני מקבל מכתבים מהמעריצים שרוצים יותר סצנות סקס הומוסקסואליות מפורשות. רוב המכתבים האלו מגיעים מנשים. אני לא מנסה לעשות כאילו אני מבין את זה, אני רק קורא את המייל שלי. אני לא הולך לעשות את זה רק כדי לעשות את זה. אם העלילה תוביל לכך, אם אחד הדמויות תהיה בסיטואציה, אני לא אתבייש מזה", סיפר הסופר והוסיף שאם היה מקשיב למה שהמעריצים אומרים לו לעשות הוא היה צריך להרוג את ג'ופרי הרבה לפני".

משחקי הכס - אמיליה קלארק
ג'ורג', קראת לי?
מרטין מתכנן לכתוב עוד שני ספרים אחרונים בסדרה, אבל מודה שלמרות שתכנן את מותן של חלק מהדמויות הראשיות, גורלן של חלק מהדמויות אינו ידוע כרגע. "אני ממציא את זה על הדרך". עוד מספר הסופר שהוא נאבק עם הפרשנויות של מעריצי הסדרה שמנסים לחזות את סיום הסדרה, ושבעבר הוא נתקל במעריץ שרוף שגולל את סוף הסיפור כפי שמרטין תכנן אותו. למרות זאת, אין למרטין כוונה לשנות את תוכניותיו. "נאבקתי בסוגיה והגעתי למסקנה ששינוי הסוף יהיה אסון, כי הרמזים כבר שם. אני לא יכול לעשות את זה, אני מתכוון להמשיך הלאה. חלק מהקוראים שלי לא נחשפו לתיאוריות האלו, יש מאות אלפים כאלו. חלק יופתעו וחלק יגידו: 'רואים, אמרתי את זה לפני ארבעה שנים, אני יותר חכם מזה".