שרשרת האירועים שמלווה הופעות גדולות שמגיעות לישראל כבר הפכה לקלישאה. חרושת שמועות של כמה שבועות-חודשים, הכרזה על המופע לקול טירוף המעריצים, פתיחת מכירת הכרטיסים, קריסת אתרי המכירה, קהל זועם, סולד אאוט, הכרזה על הופעה נוספת.

זה בדיוק מה שקרה ביומיים האחרונים עם הקומיקאי הענק לואי סי.קיי. אחרי ההכרזה על הגעתו להופעה בארנה בירושלים ב-18 באוגוסט, מכירת הכרטיסים נפתחה אמש והאתרים קרסו מהעומס. חלק מהרוכשים אפילו חויבו אך לא הבטיחו לעצמם מקומות, והמוקד הטלפוני של חברת הכרטיסים פשבר לא היה זמין לפניות.

גם מחירי הכרטיסים הגבוהים (בין 280 ל-730 שקלים) זכו לביקורת קשה, בעיקר לאור התדמית של סי.קיי כאמן שמנסה להעניק את התוכן שלו ישירות לקהל ובעלות נמוכה ככל האפשר. סי.קיי עצמו התייחס לעניין בשקיפות אופיינית במייל ששלח לרשימת התפוצה שלו כשכתב "באירופה ובישראל אני בכנות לא יודע כמה אנחנו גובים מכיוון ששיטת הכרטיסים שונה לגמרי מבארה"ב". סי.קיי המשיך והתייחס גם לקשיים ברכישת הכרטיסים. "שמעתי שהאתר בישראל קרס ואף אחד לא יכול לקנות כרטיס. בבקשה היו סבלניים בזמן שאנחנו עובדים על פתרון הבעיה". 

עכשיו מודיעים מחברת סברס הפקות שמארגנת את המופע כי כל הכרטיסים נמכרו, ומכריזים על הופעה נוספת באותו היום ובאותו המקום. המכירה למופע השני תפתח הערב בשעה 19:00. 

מחברת סברס הפקות נמסר בתגובה: ״למרות הצפי וההיערכות המוגברת עם אתר מכירת הכרטיסים מבעוד מועד, נוכחנו לגלות כי כמות רוכשי הכרטיסים עלתה על כל דימיון ועל כן האתר קרס. באופן מיידי העברנו את המכירות לאתר זאפה וכעת ניתן להמשיך את הזמנת הכרטיסים באופן מהיר וזמין באתר המופע. אנו מתנצלים בפני הקהל הרחב ושמחים על ההיענות והביקוש העצום למופע המצופה של לואי סי קיי״.