שלוש שנים אחרי שתי הופעותיו המצליחות בישראל, לואי סי. קיי. חוזר לשתי הופעות בתל אביב. הקומיקאי, שיצר גם את סדרות הטלוויזיה המוערכות "הוראס ופיט" ו"לואי", בה תפקיד ראשי, יופיע בהאנגר 11 בתל אביב, ב-23.11. מכיוון שכל הכרטיסים להופעה, שתוכננה להיות היחידה, נמכרו אחרי 20 דקות בלבד, ההפקה הודיעה על מופע נוסף ב-23.11 בשעה 19:00 בהאנגר 11. מכירת הכרטיסים תפתח היום (25.9) בשעה 17:30.

סי. קיי., שנודע בסגנון סטנדאפ שמערבב הומור שחור, תכנים גסים וכנים אבל גם חמלה כלפי מושאי הלעג שלו, מכר כ-20,000 כרטיסים בביקורו הקודם בישראל, ועקב הביקוש הרב נוספה לו אז הופעה נוספת. הפעם, הוא ידיע להופעה יחידה, באולם קטן יחסית (בוודאי בהשוואה להיכל הפיס, שם הופיע ב-2016), כך שמספר הכרטיסים יהיה מצומצם. המופע של סי. קיי. בישראל יהיה מופע נטול טלפונים סלולריים ומצלמות - דרישה של סי. קיי. גם בהופעותיו בארצות הברית - והקהל יתבקש להפקיד את הטלפונים בכניסה להופעה (לפי ההודעה שהועברה לעיתונות, מי שיזדקק לטלפון במהלך ההופעה, יוכל להשתמש בו מחוץ לדלתות האולם).

ב-2017, במהלך שיא סיקורה של מחאת #metoo ההוליוודית, פרסם עיתון הניו יורק טיימס כתבה ובה עדויותיהן של חמש נשים - בהן קומיקאיות ותסריטאיות שסי. קיי. הציע לעזור להן בקידום הקריירה - שסי. קיי. הטריד אותן מינית. החמש סיפרו שהקומיקאי חשף בפניהן את איבר מינו ואונן מולן - טענה שהופיעה גם בתחקירים שפורסמו שנים לפני כן, לא תמיד בציון שמו המפורש של סי. קיי. חלק מהנשים העידו גם כי במהלך מקרי ההטרדה סי. קיי. חסם מהן את היציאה מהחדר בו שהו. טענות נוספות הופנו נגד מנהלו של הקומיקאי, שנחשף לתלונות נגדו, ופעל באופן אקטיבי למניעת פרסומן. במקרים מסוימים, אותו מנהל אף פעל להדרתן של המתלוננות, ודרש מקומיקאים אחרים שיוצגו על ידו שלא יעבדו איתן.

הקומקיאית שרה סילברמן, חברה וקולגה ותיקה של סי. קיי., העידה שמקרים כאלה קרו גם לה אך הסתייגה: "אנחנו עמיתים. אנחנו שווים... אני לא מקור השוואה לנשים האחרות שמדברות על מה שעשה להן, הוא לא יכול היה להציע לי כלום. היינו סתם חברים". סי. קיי עצמו אישר את תוכן העדויות כשאלה התפרסמו, וכתב בתגובה לפרסום התחקיר: "אני מביע חרטה על מעשיי וניסיתי ללמוד מהם. ולברוח מהם. כעת אני מבין את ההשפעה של המעשים שלי".

.

בעקבות פרסום התלונות והגינוי הציבורי שספג בעקבותיהן, פרש סי. קיי. לזמן מה מעשייה בפרופיל גבוה. הוא לא השתתף בסרטים או תוכניות טלוויזיה, והפסיק להופיע גם במועדוני סטנדאפ עד לקיץ 2018, אז החל להופיע מחדש במועדונים בניו יורק. בחלק מההופעות ההן התייחס גם להטרדות והתבדח: "איבדתי 35 מיליון דולר בשעה".

הכרטיסים יימכרו באתר קופת תל אביב, ומחירם בין 194 ל-344 שקלים