לא תמיד הגעה של אמני סטנדאפ עולמיים לישראל הייתה עניין שבשגרה, אבל בשנה האחרונה נראה שנפרץ הסכר, עם הגעתם של שמות גדולים כמו טוד בארי, ג'ים ג'פריס וג'רי סיינפלד, שממלאים אולמות ופותחים הופעות נוספות לבקשת הקהל. עכשיו אנו מתבשרים כי הקיץ יצטרף אליהם קומיקאי נוסף, צעיר ומבטיח - חניבעל בורס יגיע להופעה בישראל.

בורס בן ה-33 פרץ לתודעה בשנים האחרונות עם מגוון גדול של תפקידים קטנים וכובשים. הוא גילם את ההומלס ב"30 רוק", תפקיד אורח קטנטן ב"לואי" של לואי סי.קיי וכתב לסאטרדיי נייט לייב. במקביל, הופיע עם הסטנדאפ שלו, הצטלם לספיישלים טלוויזיוניים, התארח בתכניות הלייט-נייט ונבחר ב-2010 לאחד מ-10 הקומיקאים המבטיחים של האתר ורייאטי. 

ב-2014 החל לגלם את לינקולן בקומדיה "ברוד סיטי" שהפכה מאז לסנסציה. באותה שנה שמו עלה לכותרות כשהאשים את ביל קוסבי באונס במסגרת מופע הסטנדאפ שלו. ברוס דיבר על מעשיו לכאורה של קוסבי בהופעותיו במשך כחצי שנה, אך דבריו לא זכו להד תקשורתי. רק אחרי שאמר אותם בהופעה בפילדלפיה באוקטובר 2014, דבריו נכתבו במגזין מקומי והציתו סערה תקשורתית עולמית שמלווה אותנו עד היום. 

בשנים הקרובות בורס ישתתף כמדבב בסרט האנימציה המצופה "החיים הסודיים של החיות", בסרטו המסקרן של ג'יימס פרנקו "The Disaster Artist" ובחידוש עמוס הכוכבים של "משמר המפרץ" שעתיד לצאת ב-2017.

בורס יופיע בבית האופרה בת"א ב-29 ביוני. לפרטים ורכישת כרטיסים לחצו כאן