בחודש שעבר הוכרז שתאטרון השעה השעה הישראלי יעלה הצגה שישולבו בה כמה משיריו המוכרים ביותר של עידן רייכל, הן מתקופת הפרויקט של עידן רייכל, קריירת הסולו וגם שירים שכתב והלחין למבצעים אחרים. היום פורסמה הצצה ראשונה מתוך ההצגה המדוברת, "חלומות של אחרים", שכתבה נועה לזר קינן וביים משה קפטן.

העלילה עוסקת באדם (מתן שביט), נער עם קול טוב וחרדת במה גדולה, שמגיע למחנה מוזיקה יוקרתי בלחץ אימו שחולמת שיהיה כוכב ויגשים את החלום שהיא החמיצה. אדם, שחש אשם בגירושי הוריו, רוצה להתגבר על הפחד שלו, ולהצליח במחנה. הוא פוגש שם את עדן, נערה מעברו שמעמתת אותו עם כישלון שחווה בעבר, והמפגש איתה מערער את בטחונו ומאתגר עבורו את השהות במחנה. הפחד מלאכזב את אימו מביא אותו למעשים קיצוניים שפוגעים בחבריו למחנה ואף מסכנים את העלאת המופע המסורתי של סיום המחנה. אדם מבין שלהיות זמר זה בכלל לא החלום שלו, אלא של אימו, ושהוא צריך ללמוד לחלום בעצמו, ובדרך הוא יגלה כישרון כתיבה שלא ידע שמסתתר בו.

בין הלהיטים של רייכל שמבוצעים בהצגה נמנים "לפני שייגמר", "ממעמקים", "אם תבואי אלי", "מילים יפות מאלה", "יש בי עוד כוח", "רוב השעות" וכמובן "חלומות של אחרים" ו"שבט אחים ואחיות", שהפך בשנה האחרונה לשיר ששום מסיבת סיום לא שלמה בלעדיו. צוות השחקנים מונה את אלדר בריטמן, יעל צדוק, שירן הוברמן, דביר מזי"א, אליעד סודאי, ויקטור סבג, אביב כרמי, עדי ארד, עדי אייזנמן ורועי מלכה.

ההצגה ראשונה תיערך ב-16.3 בהיכל התרבות קריית גת