לאחר שפונקנו בגל מרשים של אמנים מחו"ל שעלו לתת הופעה מול הקהל של ארץ הקודש, נראה שהטרנד הבא הוא להביא אלינו את מיטב קומיקאי העולם. אז אחרי שהתלהבנו מחניבעל בורס (לינקולן מ"ברוד סיטי") ועמדנו נדהמים מול פיאסקו הכרטיסים ללואי סי. קיי, אנחנו שמחים לקבל קצת פרופורציות עם רשימת הדרישות של ג'ים ג'פריס להפקה בישראל שפורסמה היום.

כל הכרטיסים להופעה של הקומיקאי האוסטרלי נמכרו תוך שלוש שעות והופעה נוספת כבר נקבעה, אבל בואו נגיד שג'פריס הוא לא ממש דיווה. בעוד ליידי גאגא דרשה מגוון מטעמים כמו חטיפי צ'דר אורגניים בצורת ארנבים, אוכמניות קפואות אדומות וכחולות, מיץ אלוורה וחלב קוקוס, וריהאנה לא הסתפקה בשתי צנצנות דבש, נרות ירחניים וורדים, ג'פריס רצה רק דבר אחד – אתם כבר בטח מנחשים מהו.

לא היו לו שום דרישות בנוגע לתנאי הלינה – חדר רגיל במלון יספק לו לחלוטין, ואם יציעו לו מההפקה לתייר קצת בארץ, לנגב חומוס ולעשות סלפי עם קיר האבנים ההו-כה-מפורסם, הוא לא יסרב, אבל זה לגמרי לא אולטימטום. רק דבר אחד הוא דיל ברייקר: אלכוהול.

ג'פריס ביקש שכמה בקבוקי וודקה ובירה ימתינו לו מאחורי הקלעים ובחדר האמנים לחימום הגרון לפני ההופעה – ואולי גם קצת לאחריה. גיל אוליאמפרל, מנכ"ל קבוצת סברס שמביאה את ג'פריס לישראל, אמר: "אכן, ג'פריס הקל עלינו בדרישותיו הצנועות, אבל לא באמת הפתיע אותנו. כבר שנים שמו הולך לפני כבדרן מבריק וצנוע עם רגליים על הקרקע. הוא מה שנקרא חברמן, ואנחנו יותר משמחים לארח אותו בארץ. ובנוגע לחיבתו לבירה? טוב, אי אפשר היה שלא לשים לב לזה".

ג'פריס עשה קריירה מלהרגיז אנשים, מדתיים אדוקים ועד ארגוני זכויות נשים, אבל אחד הנושאים האהובים עליו ביותר הוא אכן האלכוהול. אחת מהופעותיו המוקדמות נקראה "אלכוהולשואה" ("Alcoholocaust"). כאן הוא מתחיל קטע על מוסלמים ומסיים בשיר הלל לאלכוהול. 

גם הופעתו המפורסמת "Fully Functional" עסקה באלכוהול לא מעט. לא מפתיע בהתחשב בכך שמדובר באותו הקומיקאי שאמר "יש לנו משחק שתייה באוסטרליה: קוראים לו פשוט לשתות", או "אם אתה לא שותה, אז כל הסיפורים שלך גרועים, כי הם נגמרים ב'ואז הגעתי הביתה...'".

ההופעות של ג'פריס יתקיימו ב-6 וב-7 ביוני בהיכל קבוצת שלמה (מתחם הדרייב אין) בתל אביב. כל הפרטים ומכירת הכרטיסים כאן