נטלי יאנג Season To Taste (צילום: צילום מסך)
מי בא לארוחת ערב? | צילום: צילום מסך
רוב הנשים לא חשות רגשות חיובים כלפי האקסים שלהן, אבל סופרת אחד תיעלה את אותן רגשות למשהו קצת יותר קיצוני מטיפול פסיכולוגי. נטלי יאנג, סופרת אנונימית יחסית, כתבה את "Season to Taste", ספר על אישה שרוצחת את בעלה ומחליטה לאכול אותו. את הספר כתבה בהשראת הגירושים שלה מבעלה ואב שני ילדיה.

הרומן המקברי מספר את סיפורה של ליזי, אישה בשנות החמישים לחייה שמחליטה לרצוח את בעלה לאחר 30 שנות נישואים. לאחר הרצח מחלקת ליזי את גופת הבעל ל-16 חתיכות אותן היא מקפיאה בפריזר ובהמשך מבשלת ואוכלת. יאנג, 37, מאשרת שהרומן נכתב מתוך נסיונה האישי למרות שמעולם לא הגיע למצב בו אכלה את האקס שלה, "זה מאוד קשה לגדל שני ילדים לבד. אתה חייב להתמודד עם האשמה ולהסביר להם למה אבא עזב".

"הספר היה דרך עבורי להתמודד עם הקושי של הפרידה וגירושים", היא מוסיפה. "הוא מדבר על תהליך האבל שמביאה איתה הפרידה". באופן מפתיע, יאנג מספרת שבעלה דווקא ראה את הצד ההומוריסטי בעניין.

לעומת הפתיחות של בעלה לשעבר לנושא, דווקא מחבריה הקרובים קיבלה הסופרת תגובות מעורבות. יאנג, עורכת מגזין בעברה, סיפרה שרוב הגברים שהיא מכירה נלחצו מנושא הספר. למרות זאת, היא מצאה נחמה בכך שרוב הנשים שהכירה תמכו ואפילו הצדיעו לה על הרעיון. "אנשים אוהבים את זה בגלל שזה אמיתי", יאנג מספרת. "הם קוראים משהו שגורם לתחושת גועל, אבל הסיפור בעצם מאוד אנושי. האופן בו גיבורת הספר מבשלת מגיע ממקום מאוד אמוציונלי וחושף בצורה אמנותית את הנישואים שלה".

אין תמונה
הוסיפו מלח ופלפל לפי הטעם. עטיפת הספר
למרות ההומור השחור, יאנג חושבת שהרומן, שעתיד להתפרסם בעולם חודש הבא, מעלה נקודה חשובה. "כל כך הרבה נשים תקועות במערכות יחסים לא טובות. אני מאמינה שנשים נותנות יותר למערכות יחסים מאשר גברים. זה בטבע שלנו להיות הנותנות ברגע שבאים הילדים. נשים במערכות יחסים הרבה פעם מנסות לרצות את הגבר. רצח ואכילת הגבר הם סוג של נקמה".

>> בואו לפייסבוק שלנו