הוצאת הספרים אדל-יהלומים אולי חדשה יחסית בסביבה, אבל תוך כמה שנים הספיקה לרכוש לעצמה קהל לא קטן, בגלל שבחרו להיכנס לזאנר ספרותי שמביא איתו הצלחה מסחרית - הרומנים הרומנטיים-ארוטיים. מדובר בז'אנר שתמיד היה פופולרי, אבל בשנים האחרונות, הודות כמובן לסדרת "50 גוונים של אפור", יצא מהארון והפך להיות אפילו מצליח יותר, מבלי הבושה או ההתנשאות שלוו אליו לפני כן. 

עכשיו מגיעות חדשות טובות במיוחד לחובבי וחובבות הז׳אנר - מעתה יהיה קל בהרבה למצוא רומנים רומנטיים סוחפים גם ברשתות הגדולות. פחות משלוש שנים לאחר שלינדה מזרחי הקימה את ההוצאה הקטנה והמשפחתית, אדל-יהלומים חתמו על שיתוף פעולה מסחרי עם הוצאת הספרים הגדולה מודן (שכוללת בתוכה גם את הוצאת הספרים כתר). משמעותו של שיתוף הפעולה הוא שמודן ידפיסו ויפיצו את הספרים, אבל כל שאר העבודה, בעיקר התוכנית, תישאר בידי המערכת העצמאית. באדל-יהלומים ניהלו לפני כחצי שנה משא ומתן דומה עם סטימצקי, אך הוא כשל. הוצאת אדל מפרסמת ספרים רומנטיים מתורגמים בקצב מסחרר של ספר בשבוע, מה שהופך את העניין הכלכלי של מודן בהם למוצדק, וסדרת יהלומים מתמקדת בספרות עברית מקורית. 

ההסכם הזה נחתם תוך שמודן מסיימים את הסכסוך העסקי שלהם עם רשת סטימצקי, שגרם להיעדרות של שלושה חודשים של ספרי מודן מהמדפים. המשמעות היא שהספרים הלוהטים של אדל-יהלומים ימצאו מעתה גם בסטימצקי וגם בצומת ספרים - שהוצאת מודן היא אחת מבעליה.

לינדה מזרחי אמזלג ואוהד מזרחי, האחים מאחורי אדל-יהלומים, אמרו בתגובה: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה, ובטוחים שהוא יניב פירות רבים, וכמו כן אנו ממשיכים בעשייה ויש לנו עוד הרבה הפתעות בקנה". מהוצאת מודן-כתר נמסר: "הוצאת מודן שמחה להודיע על שיתוף הפעולה, שמוסיף ומעשיר את הקטלוג של ז׳אנר  הספרות הרומנטית הפופולארי של ההוצאה. ספרי ההוצאה רואים אור בחנויות הספרים כבר בימים אלה". חם לנו.