סופרת ספנית
שלושה חודשים של הקלדה באצבע אחת
סיפורה הטראגי של סוזן ספנסר-וונדל, עיתונאית שאובחנה כלוקה ב-(ALS (Amyotrophic Lateral Sclerosis, מחלה ניוונית הפוגעת במערכת העצבים ונחשבת לחשוכת מרפא, קיבל תפנית אופטימית זמנית, כשספרה הראשון עומד להגיע לחנויות הספרים. במקביל לזכויות על הספר מכרה העיתונאית גם את הזכויות לעבד את סיפורה לסרט קולנוע. כל זאת בזמן שמצבה הרפואי ממשיך להתדרדר. הרופאים מעריכים שנותרו לה בין שנתיים לארבע שנים לחיות.

סופרת ספנית
בקרוב הסרט?
את ספרה, "Until I Say Goodbye" ("עד שאומר שלום"), כתבה ספנסר-וונדל במשך שלוש חודשים בלבד. בשל מחלתה, הדרך האפשרית היחידה לעמוד במשימה הייתה להקליד את הספר במכשיר האייפון שלה, באמצעות האגודל הימני בלבד (האצבע המתפקדת היחידה שנותרה לה). בדרך הזו תיעדה ספנסר-וונדל את המסע המיוחד בתחנות חייה, אליו יצאה בשנה האחרונה, שלקח אותה מניו יורק, דרך בודפשט ועד קפריסין.

סופרת ספנית
"עוד לא הלכתי, יש לי עוד מה לתת"
בית ההוצאה לאור "HarperCollins" זכה באפשרות לפרסם את ספר הזיכרונות תמורת 2.3 מיליון דולר. "מסע רגשי רב עוצמה, מעורר השראה ועמוס בשמחה על הדברים החשובים באמת בחיים", נכתב בהודעה לעיתונות שמבשרת על הספר, "ב'עד שאומר שלום' מבקשת הסופרת למלא את משאלתה האחרונה: לגרום לאנשים לבכות ולצחוק, לחבק את ילדיהם ואת החברים שלהם ולהתעמק בכמה נפלא לחיות את החיים".

"עוד לא הלכתי", כתבה הסופרת בעצמה בהודעה מרגשת, "יש לי את היום. יש לי עוד הרבה מה לתת. אני יודעת שהסוף קרוב, אבל לא אתן לזה לדכא אותי".

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו