חובבי מחזות הזמר יכולים להתחיל להתרגש, כי בקרוב אנחנו הולכים לקבל אספקה בלתי נדלית של הפקות חדשות בתיאטרון שנפתח בדיוק למטרה זאת. ביולי הקרוב ייפתח באולם בית החייל תיאטרון חדש שמוקדש כולו למחזות זמר, והאולם ישנה את שמו ל"תיאטרון תל אביב". עונת מחזות הזמר תיפתח הקיץ ובמהלך השנה יעלו ההצגות באולם הבית (המכיל כ-890 מקומות), כשבחג החנוכה יעלו גם בהיכל התרבות בתל אביב ובמשכן לאמנויות הבמה. בין מחזות הזמר שיעלו בשנה הקרובה ניתן למצוא להיטים כמו "פלאשדאנס", "אנני" ו"גריז".

מי שיקים את "תיאטרון תל אביב" בהשקעה של מיליון שקלים הוא המפיק מאור מימון, שחתום על הפקות כמו "היירספריי", "סאלח שבתי" ו"מותק של פסטיבל 10". בשנה הראשונה יעלו בתיאטרון בין תריסר לעשרים הצגות, ובעונות החמות (חגים וקיץ) הוא יעבור למתכונת צפופה יותר. עלויות ההפקה של ההצגות ינועו בין מיליון לארבעה מיליון שקלים, ומחירי הבסיס של הכרטיסים ינועו בין 150-250 שקלים (לפני הטבות לוועדי עובדים וארגונים דומים). חזית המבנה של אולם בית החייל, קומת הכניסה ולובי האולם יעברו שיפוץ ומתיחת פנים כדי להתכונן להשקת התיאטרון החדש.

ההפקה הראשונה שתעלה ביולי הקרוב היא "פלאשדנס - המחזמר" מאת טום הדלי ורוברט קארי, עם מוזיקה מאת רובי רוט (נוסח עברי: דניאל אפרת), בבימויו של עומר זימרי. המחזמר המבוסס על הסרט הקלאסי מהאייטיז מספר על אלכס, צעירה יפהפייה והחלטית העובדת ביום במפעל, ובלילה כרקדנית במועדון. המחזה מלווה אותה במאבקיה להשגת עצמאות, מציאת אהבה והגשמת חלומה הגדול ביותר - לרקוד בבית הספר הגבוה לריקוד.

צילום: יחסי ציבור

מחזמר נוסף שיעלה ביולי הוא "צ'פלין" מאת כריסטופר קרטיס ותומאס מהאן (נוסח עברי: דני לשמן), בבימוי שוקי וגנר, שמגולל את סיפורו של אחד מגדולי אנשי הקולנוע אי פעם: צ'רלי צ'פלין. המחזמר ההסגוני עוקב אחר סיפור חייו הקשה, ילדותו הענייה, יחסיו עם נשים וגירושו הקצר מארה"ב. באוגוסט יעלה בתיאטרון את המחזמר "אנני", סיפורה של היתומה האופטימית שכבר זכה להצלחה אצל הקהל הישראלי בשנה החולפת (בימוי: צדי צרפתי. נוסח עברי: דניאל אפרת). הצגות נוספות שיעלו השנה כוללות את המחזמר לילדים "בילבי", על היתומה הג'ינג'ית השובבה (בימוי: רפי ניב. נוסח עברי: סמדר שיר), ו"רוק בבית הספר" מאת אנדרו לויד וובר. בשנה הבאה יגיעו גם הפקות מבטיחות כמו "יוסף וכותונת הפסים המשגעת", "גריז" ו"אחים בדם."

מימון מסר לרגל הידיעה על פתיחת "תיאטרון תל אביב": "באנגליה יש את הווסט אנד, בארצות הברית את ברודווי, וגם לישראל מגיע. תל אביב היא בירת מחזות הזמר של ישראל, והחל מהקיץ תיאטרון תל אביב יהיה הבית הרשמי. זה אולי נשמע מעט יומרני, אבל אני סמוך ובטוח כי גם לנו יש את היוצרים המוכשרים, הכישרונות יוצאי הדופן והיכולות לעשות את זה באופן המדויק ביותר"