אם תגידו לנו שצירוף המילים "מייקל" ו"לואיס" מעלה לכם לראש תמונה של ריבועים מסותתים בבטן וספידו קטנטן, לא נאשים אתכם; הדוגמן מייקל לואיס הוא כבר שנים שם נרדף לפיתוח גוף, קמפיינים להלבשה תחתונה וסמל סקס באופן כללי. אבל יש בעולם אנשים - כנראה רבים יותר - שעבורם מייקל לואיס הוא עיתונאי וסופר מצליח, שמכר כבר מיליוני ספרים, כולל שניים שעובדו לסרטים הוליוודיים מצליחים ("מאניבול" ו"מכונת הכסף"). הבלבול בין שני המייקל לואיסים הניב לאחרונה תקרית משעשעת.

בקטע וידאו שהעלה מייקל לואיס (הדוגמן) לאינסטגרם, ניתן לראות את מייקל לואיס (הסופר) מספר על ביקור שערך בישראל עם החוקר הישראלי דניאל כהנמן (עליו כותב לואיס את ספרו הבא). "הגעתי יחד עם דניאל למקום הזה, והיו שם 60 חיילות ישראליות מהממות שהמתינו לנו ליד הגדר", מספר לואיס על החווייה המרגשת. "חשבתי לעצמי: 'וואו, לדני (כהנמן) ממש הולך. הוא בן 79, וזה כאילו שמיק ג'אגר מגיע'. ונכנסנו לשם, והן הסתכלו עלינו, וכולן נעלמו. והאישה שליוותה אותנו, שאלתי אותה מה קרה פה, והיא אמרה: 'יש דוגמן תחתונים ישראלי בשם מייקל לואיס עם שרירי בטן מדהימים", והן חשבו שדניאל כהנמן, חתן פרס נובל, מביא את מייקל לואיס דוגמן התחתונים". לואיס (הסופר), כך נראה, לא נעלב.

כשמייקל לואיס הסופר המפורסם מדבר על מייקל לואיס..�� #כבוד_עצום When Michael Lewis talks about Michael Lewis #such_great_honor #we_shall_meet_oneday

A video posted by מייקל לואיס Michael Lewis (@michaelewis) on

מייקל לואיס (הדוגמן), מסר לנו בתגובה: ״מאז שהתחלתי במקצוע תמיד ידעתי שיש גם מייקל לואיס סופר. הכבוד הגדול הוא שמייקל לואיס הסופר מכיר עכשיו גם מייקל לואיס אחר".