באוגוסט פורסם שהשחקן יחזקאל לזרוב יעשה את המהלך על שם ששון גבאי ושירי מימון, וייסע לברודווי כדי לגלם שם תפקיד ראשי. לזרוב לוהק לתפקיד טוביה החולב, גיבור המחזמר הנודע "כנר על הגג" בהפקה הנודדת - להקת השחקנים שיוצאת מגבולות מניו יורק ומעלה את מחזות הזמר המצליחים ביותר של ברודווי על במות ברחבי ארצות הברית והעולם. הצגת הבכורה של לזרוב בתפקיד טוביה נערכה בחודש שעבר בפילדלפיה, ומשם המשיכה לשיקגו (כשבין התחנות הבאות במסע ניתן למנות את לאס וגאס ולוס אנג'לס). ואם להסתמך על הביקורות - מדובר בלהיט.

"לזרוב זורח בכל רגע בהופעה שלו, והנוכחות הבימתית שלו מקסימה ומזמינה", נכתב בביקורת של USA Today, שם כינו את לזרוב גם "גנב הסצנות הבלתי המעורער" של ההפקה, וציינו שהשחקן הישראלי זכה גם למחיאות כפיים רמות בסוף ההצגה. במהדורת שיקגו של Broadway World כתבו שלזרוב הוא "כל מה שאפשר לרצות בדמות של טוביה - מצחיק, מקסים ומרגש", וב"שיקגו דיילי הרלד" שיבחו את לזרוב על ה"חום, ההומור העדין והעליזות שאי אפשר לעמוד בפניה".

בתחנת הרדיו השיקגו-אית WGN כינו את ההפקה בבימויו של ברטלט שר "אחת ההופעות הטובות ביותר שנראו בשיקגו", וציינו גם שלזרוב "שיחק אותה". רק שהם אמרו "Crushes it" כי בכל זאת, הם אמריקאים והם חייבים איזה דימוי אלים. שר עצמו כינה את לזרוב "טוביה נהדר" בראיון לאתר Broadway.com, וביקורות נוספות מפילדלפיה ("לזרוב הקסים לחלוטין את קהל הצופים") ומבאפלו ("לשחקן הישראלי יש כישרון נדיר לליצנות מעודנת") מצטרפות גם הן להסכמה הגורפת למדי שלזרוב מספק לאמריקאים הופעה נהדרת.

לזרוב הגיב באמצעות דובריו ואמר: "התגובות מהמבקרים ומהקהל הרחב בהחלט מחממות את הלב. מדהים לגלות כל ערב מחדש, עד כמה הסיפור של טוביה החולב ובנותיו נוגע באנשים, מצחיק ומרגש עד דמעות ונשאר רלוונטי כבר דורות. מהפניות הישירות של טוביה אל אלוהים, היחסים עם משפחתו והקהילה ועד הפוגרומים המאלצים חברה שלמה לעקור את ביתם ולחפש אחר בית אחר, כל אלה מייצרים הזדהות עמוקה בקרב הקהל. ההפקה הנוכחית מודרנית באופייה, עם כוריאוגרפיה נהדרת, תפאורה מינימליסטית והכוונה למשחק לא קריקטורי, כך שנשאר המון מקום לסיפור הקומי-טראגי של הדמויות והקשר שלהם לכאן ועכשיו. מעבר לכך, כשחקן וכבמאי לצפות במקצוענות, הסדר והקלות בה דברים נעשים בהפקה כל כך גדולה מרשימים והן למעשה חוויה בפני עצמה".

לחובבי התאטרון והמחול בארץ, נזכיר שלזרוב רקד מספר שנים בלהקת בת שבע, ושיחק בהצגות רבות בתאטרוני "גשר" ו"הקאמרי". בשנה שעברה שיחק את זאק בהפקה הישראלית של המחזמר "שורת המקהלה". צופי טלוויזיה וקולנוע מכירים אותו מהסרט "אהבה אסורה", "הגננת", "יחפים" ו"מלאך של אמא".