בתזמון מושלם עם ההפוגה האביבית שמכה בנו כעת, יתקיים הערב אירוע מיוחד במוזיאון ת"א לאמנות. חבורת ה"תדר" שבה למוזיאון עם לילה מיוחד שזכה הפעם לכותרת "אוטופיה", ויכלול מגוון די עצום של הופעות מוזיקה, מחול ופרפורמנס, תקלוטים, הרצאות ומה שמארגני האירוע מכנים "הזיות". 

כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת מחר במוזיאון - *אזלו הכרטיסים. כל הכבוד. הקופה תפתח במהלך הערב והכניסה תהיה על בסיס מקום ...

Posted by TEDER.FM on Wednesday, February 3, 2016

אחת מגולות הכותרת היא הופעתו של המוזיקאי האלקטרוני הבריטי Lone, שאמור לעלות לנגן בשעה 01:00 ולהפוך את גן הפסלים של המוזיאון ל"רייב אפלולי\זרחני" כלשון ההזמנה לאירוע. לצידו בחזית המוזיקלית-אלקטרונית יופיע ההרכב הישראלי Garden City Movement, והלייבל התל אביבי הטרי "אחוזת בית" יפגין את המגוון המוזיקלי שקיים בו עם הופעות של הצמד האלקטרוני "רד אקסס", ההרכבים "המפשעות" ו"המסך הלבן" והמוזיקאים הילה רוח ורייסקינדר. מוזיקאים נוספים שישתתפו באירוע הם "ריו", אלון עדר, עוזי נבון, "ארמון", Cohenbeats, גרשון וייסרפירר ועוד. 

בתחום המחול ישתתפו השמות הגדולים ביותר של עולם המחול הישראלי: שיחה מיוחדת עם אוהד נהרין על המחול כאפשרות יצירה אוטופית, להקת המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק תציג קטעים מהמופע "פרחקיר" והכוריאוגרף עטור הפרסים הלל קוגן יעלה את יצירתו השנויה במחלוקת ועמוסת ההייפ "אוהבים ערבים". 

בנוסף לכל אלה, יתקיימו הרצאות של הצלם עדי נס, העיתונאי והיוצר אייל שגיא ביזאווי, חוקר האמנות פרופ' מיכה לוין והרבנית הדסה פרומן - אלמנתו של פעיל השלום מתקוע הרב מנחם פרומן. בחצות יוקרן הסרט החדש עטור הפרסים "הלובסטר", ומסעדת האנוי האסיאתית-תל אביבית תפעיל דוכן אוכל רחוב. 

אוטופיה במוזיאון, הערב (4.2), מוזיאון תל אביב לאמנות, שד' שאול המלך 27