דברה טייט, אחותה של השחקנית שרון טייט, תוציא בחודש הבא את ספרה “Sharon Tate: Recollection”, המוקדש לאחותה. הבמאי רומן פולנסקי, שנישא לטייט שנה לפני הירצחה על ידי חבורת צ'ארלס מנסון בשנת 1969, יכתוב את ההקדמה לסרט.

"אפילו 40 שנה אחרי, קשה לי לכתוב על שרון", כתב פולנסקי. "זה בלתי אפשרי, כמובן, לדמיין מה היה קורה אם שרון הייתה חיה, אבל הספר מאפשר לי לזכור מה היה". מלבד פולנסקי, סופדים לטייט גם ג'ואן קולינס, ג'יין פונדה ואנשי תעשייה נוספים שעבדו איתה. "היא הייתה בהיריון בפעם האחרונה שפגשתי אותה בביתה וסירבה לג'וינט שהועבר", כתבה פונדה.

שרון טייט, בת 26 במותה, נחשבה לאחת השחקניות המבטיחות ביותר בסוף שנות ה-60 ואף הושוותה למרלין מונרו. טייט השתתפה בסרטים "עין השטן" (1966), "סלח לי, אתה נושך את צווארי" (1967) ו"עמק הבובות" (1967), עליו גם הייתה מועמדת לפרס גלובוס הזהב. טייט כיכבה על שערים של מגזיני אופנה ואף הצטלמה בעירום למגזין "פלייבוי". מותה של השחקנית התרחש בביתה שבאל. איי. בזמן שפולנסקי היה בצילומי סרט באנגליה. טייט, שהייתה בחודש השמיני להריונה, נרצחה ביחד עם שישה אנשים נוספים ששהו בביתה.

הספר, שיצא לאור בחודש הבא, יסקור את חייה הקצרים של טייט והשפעתה על סצנת האופנה והתרבות של שנות ה-60. הספר יכלול גם צילומים נדירים של השחקנית מאלבומה המשפחתי של השחקנית ומאחורי הקלעים של הסרטים בכיכובה.