עדיין מתאוששים מההלם על ליהוקה של שירי מימון למחזמר "שיקגו" בברודווי? עדיין מנגבים את הדמעות לאור תמונות העזיבה שלה ושל המשפחה בשדה התעופה? באמת? אבל למה? עבר כבר איזה שבוע, היינו בטוחים שהתאוששתם. אבל כדי לשפר את מצב רוחכם נספר שמימון וכל הפקת "שיקגו" יגיעו לישראל בתחילת 2019, אז הגעגועים האלה לא ימשכו לנצח.

ההפקה מברודווי רצה כבר 22 שנים ברצף, הועלתה כ-33,000 פעמים וסיירה ברחבי העולם. זה לא סתם נשמע כמו המון, "שיקגו" מחזיק בשיא כל הזמנים להעלאה מחודשת (המחזמר המקורי עלה לראשונה לבמות בשנות ה-70) שרצה הכי הרבה זמן בברודווי ובווסט אנד. ההפקה בכיכובה של מימון תגיע לישראל למספר הופעות מצומצם בחודש מרץ, ותוצג בהיכל התרבות בתל אביב. משרד ההפקות "הדרן" וקבוצת פורום, שמביאים את המחזמר לארץ, פרסמו הודעה לעיתונות בה נכתב: "זה שנים שנעשה ניסיון להביא את המחזמר המצליח לישראל ולאור ענייני לו"ז ולוגיסטיקה הדבר לא צלח. הפעם, צירוף הנסיבות והקשר שנעשה באמצעות שירי מימון, גרם להצלחת המשא ומתן ובחודש מרץ 2019 ההפקה הבינלאומית תעלה למספר הצגות בהיכל התרבות בישראל".

 "שיקגו", שעלילתו מתרחשת בשנות ה-20 ומספרת על שתי רוצחות שמבינות שפשעיהן יכולים להפוך אותן גם לכוכבות, הוא מחזמר בעל היסטוריה עשירה גם בישראל. הוא הועלה לראשונה בתחילת שנות ה-90 בבית הספר למשחק בית צבי. גרסה נוצצת עוד יותר הועלה ב-2004 בתאטרון בית ליסין (ובשיתוף האופרה הישראלית), בכיכובן של מיה דגן וריטה. צופים ישראליים שנמנעים מתאטראות מטעמים בריאותיים או סתם אוהבים קולנוע, מכירים בוודאי את הסרט בכיכובן של רנה זלווגר וקתרין זיטה-ג'ונס, שיצא ב-2002 וזכה ב-6 פרסי "אוסקר", בהן הפרס לסרט הטוב ביותר.

"שיקגו" יציג בישראל בתאריכים 7-11 במרץ 2019 בהיכל התרבות בתל אביב. פרטים נוספים ואפשרות להזמנת כרטיסים - באתר