מרינה אברמוביץ', אמנית הפרפורמנס הסרבית אשר נחשבת לאחת הגדולות בתחומה, שיתפה פעולה עם חברת מיקרוסופט בקמפיין חדש. זמן קצר לאחר עליית הפרסומת, אברמוביץ' ומיקרוסופט נאלצו להתמודד עם מתקפות על עצם מעורבותה של האמנית בקמפיין - מה שהסתיים בהסרת הסרטון לאלתר. 

הקמפיין בו השתתפה אברמוביץ' נועד לקדם סט חדש של משקפי מציאות מדומה מבית החברה, בשם Hololens 2. המשקפיים החדשים, כך מסבירים במיקרוסופט, מאפשרים למשתמש לראות דימויים דיגיטליים לצד העולם האמיתי בו הם נמצאים. אברמוביץ' מוצגת בקמפיין כשהיא מספרת על פרויקט חדש שלה העוסק באותו תחום בדיוק ומסבירה כי היא מאמינה ש"אמנות העתיד היא אמנות ללא אובייקטים".

הפרסומת החדשה של מיקרוסופט צברה, טרם הוסרה מיוטיוב, כ-24 אלף סימוני "דיסלייק" ותגובות רבות התוקפות את שיתוף הפעולה עם אברמוביץ'. הסיבה: תיאוריית קונספירציה לפיה האמנית היא חלק מכת השטן. מגיש הרדיו ומפיץ תיאוריות הקונספירציה אלכס ג'ונס נחשב, בין היתר, לאחד הראשונים שהדהדו את אותה תיאוריה. בתכניתו, ג'ונס - שרק לאחרונה הואשם בכך שהפיץ תרופות מזויפות לטיפול בקורונה - תקף את ענקית הטכנולוגיה על הבחירה באברמוביץ' לפרזנטורית. 

"חברת טכנולוגיה באמת רוצה שאישה לוציפריאנית כמוה תהיה הפנים של מוצר המציאות הרבודה שלהם, בזכות האמנות שלה?", שאל המגיש באחת מתכניותיו. זמן מה לאחר השידור של ג'ונס הסירו במיקרוסופט את הקמפיין, אבל הרוחות סביב אברמוביץ' עדיין סוערות. בין הציוצים אודות האמנית אפשר למצוא תמונה שלה לצד אחד מבני משפחת רוטשילד כשברקע הציור "השטן מזמן את הלגיונים שלו", וגם טענות לקשר בינה לבין גייטס שנועד - איך לא - לעודד אנשים לבצע חיסונים. "הקול המוערך של השמאל בנוגע לחיסונים משתף פעולה עם מכשפה שטניסטית מוצצת דם", נכתב באחד מהציוצים הנסערים. 

חברת מיקרוסופט לא מסרה תגובה רשמית לדבר ההסרה של הסרטון, אך לפי האתר Artnet נציג מטעמה לא הכחיש את העובדה כי הסרטון נמחק, והוסיף כי "למיקרוסופט אין עוד מה להוסיף בנושא".

בשנת 2016 עומתה אברמוביץ' עם ההאשמות באינטרנט לפיהן היא חלק מכת השטן, וענתה: "אני נדהמת, לגמרי הוצא מהקשרו". "כל מי שרוצה יכול לקרוא את ספרי הזכרונות שלי ולי לראות שזה רחוק לגמרי מעבודת שטן".