בסיום ההצגה "אל נקמות" בתיאטרון הקאמרי, מגיעה סצנה שלא מותירה את הקהל אדיש. ההצגה מספרת של בעלים של בית בושת יהודי באירופה הישנה (אלון דהן), שמנסה לגדל את בתו התמימה בניתוק מתעשיית המין הרוחשת תחת ביתה. כשהאב מגלה בסיום כי הבת, אותה מגלמת ג'וי ריגר, נאנסה ואיבדה את בתוליה, הוא מפשיט אותה לעיני אורחיו בברוטאליות. אקורד הסיום של ההצגה, בו ריגר עומדת קפואה וחשופת חזה, מכה את הקהל בבוטות ופגיעות שמטילות דממה על כל האולם. אך מתברר שיש מי שפחות התרשמו מהדרמה, וניצלו את הרגע כדי לתעד את העירום של הכוכבת הצעירה, כפי שריגר גילתה באחת ההצגות שעלו השבוע. 

בפוסט שפרסמה הבוקר בפייסבוק (ונמחק מאז), ריגר גוללה את פרטי האירוע המקומם: "בהצגה אל נקמות אני עומדת בסוף חשופת חזה במשך בערך חצי דקה. אחרי ההשתחוויה אתמול גיליתי שצילמו אותי בשורה הראשונה, למזלי הפרטנרית המדהימה שלי הלנה ירלובה ניגשה לאותו אדם וביקשה ממנו למחוק את התמונה וחיכתה עד שהדבר יתבצע. להפתעתי הרבה גיליתי שזו הייתה אישה. עצוב לי שבזמנים כאלה אנחנו לא עומדות אחת לצד השנייה. עצוב לי וכואב".

כזכור, לפני יותר משנה מקרה דומה קרה לדניאל גל כשהופיעה בהצגה "שייקספיר מאוהב" בפני תלמידי תיכון. גל עצרה את ההצגה אחרי שהתלמידים צילמו אותה ברגע קצר של עירום חלקי. במקרה הזה, לא מדובר היה בתלמידי תיכון אלא בצופים בוגרים, או לפחות מבוגרים. האירוע צורם במיוחד מכיוון שלא מדובר ברגע מיני או חושני, אלא בסצנה טראומטית וקשה לצפייה, בסיומה של הצגה שצוללת לתוך האזורים האפלים ביותר של הקיום האנושי.

"אל נקמות" הוא עיבוד מחודש של איתי טיראן למחזה הפרובוקטיבי של שלום אש משנות ה-20 של המאה הקודמת. ההצגה מתקיימת בשני העולמות המקבילים, בית הבושת והבית היהודי הכשר שנמצא קומה מעליו. הניסיון של בעלי בית הבושת ואשתו (הלנה ירלובה) לגדל את בתם הטהורה בנפרד מעסקיהם המלוכלכים, כושל בעקבות מערכת יחסים לבין אחת מעובדות בית הבושת (אנסטסיה פיין).

ההצגה, שזכתה לשבחי המבקרים, מבקרת בחריפות את היחס הדכאני לנשים, שגם בעולם הכשר וגם בעולם הפרוץ נגזר עליהן גורל נוקשה ומגביל, רווי כפייה ואלימות. אותה צופה שהגיעה לסיום ההצגה והחליטה שזה הרגע המתאים לתעד בפולשנות את העירום של ג'וי ריגר, כנראה שבאמת לא הבינה דבר.

ג'וי ריגר ותיאטרון הקאמרי לא מסרו תגובה.