כשהתחיל לשקוע ההלם מעזיבתם של הארי ומייגן את בית המלוכה, החלו הדיווחים על כל העסקאות וההצעות המפתות שעמדו בפני בני הזוג, שנראה היה שהציבו להם למטרה להפוך לאימפריית תוכן בחייהם החדשים. השניים הפיקו סדרת דוקו שעוסקת בבריאות נפשית יחד עם אופרה ווינפרי עבור אפל, חתמו על חוזה תוכן ענק עם נטפליקס, וסגרו עסקת פודקאסטים בשווי 18 מיליון פאונד (כ-75 מיליון ש"ח) עם ספוטיפיי. עכשיו, כשהסיכומים השנתיים של ספוטיפיי מציפים את הרשתות החברתיות, נשאלת השאלה - מה קרה לדיל של מייגן והארי?

במהלך 2021, ערוץ האודיו שלהם Archewell הפיק רק 35 דקות של תוכן, אחרי הודעה נרגשת לתקשורת בדצמבר שעבר על חתימה החוזה. "ארצ'וול אודיו ימנפו את הפריסה הגלובלית של ספוטיפיי כדי להפנות זרקור לקולות ופרספקטיבות מכוונות", נכתב בה, והובטח שבמהלך 2021 הארי ומייגן יפיקו ויגישו פודקאסטים שונים ש"בונים קהילה דרך חוויות וערכים משותפים".

בני הזוג הוציאו גם הם הודעה רשמית יחד עם הדיווחים על חתימת העסקה, ואמרו בה: "מה שאנחנו אוהבים לגבי פודקאסטים זה שהם מזכירים לכולנו לקחת רגע ובאמת להקשיב, להתחבר אחד לשני בלי הסחות דעת. עם האתגרים שהביאה שנת 2020, מעולם לא היה דבר חשוב יותר לעשות, כי כשאנחנו שומעים אחד את השני ואת הסיפורים אחד של השני אנחנו נזכרים כמה כולנו מחוברים". 

על פי הדיווחים באתרים הבריטיים דיילימייל ומירור, נראה שאלה מייגן והארי שלא עמדו בהתחייבויות שלהם, בין השאר מכיוון שהרחיבו השנה את המשפחה עם אחות לארצ'י. באתר מירור מדווחים שבכירי ספוטיפיי נתנו "נדנוד עדין" למייגן והארי, שהקליטו ספיישל חגים בסוף 2020 ומאז לא הפיקו תכנים נוספים.