בסתיו האחרון, אף אדם בעולם לא יכול היה לדבר על משהו שאיננו "משחק הדיונון". מי שצפו בה התחרפנו ממנה, וגם המעטים שלא צפו בה לא יכולים היו להתחמק מההייפ - וחטפו שיימינג על ימין ועל שמאל בשל בחירתם להימנע ממנה. הסדרה הקוריאנית האלימה של נטפליקס הייתה ללא ספק הלהיט הכי גדול של התקופה ההיא, ויותר מזה – היא הפכה ללהיט בסדר גודל שטרם הכרנו לפני כן, כשקטפה את תואר הסדרה הכי נצפית של נטפליקס אי פעם (ועקפה את "ברידג'רטון", שהשיגה את הטייטל כמעט שנה לפני כן).

בנובמבר, פורסם כי הסדרה תחודש לעונה שנייה (ובואו, זה לא שלמישהו היה ספק בכך). אבל העבודה על העונה העתידית איננה המטלה היחידה ברשימת המשימות של יוצר "משחק הדיונון", וואנג דונג־היוק – וכעת הוא חושף כי הוא עובד על פרויקט נוסף: סרט, שאמור להיות מזעזע אפילו יותר מ"משחק הדיונון". אנחנו, באופן אישי, לא ממש יודעים איך דבר כזה יהיה אפשרי.

כפי שסיפר היוצר בשיחה עם " MipTV", הסרט יהיה מבוסס על הרומן של הסופר האיטלקי אומברטו אקו, "Killing Old People club" - בתרגום חופשי, "מועדון הריגת הזקנים" – שם שללא ספק מדבר בפני עצמו. היוצר מבטיח ש"הסרט יהיה אלים יותר מ'משחק הדיונון'", וכי הוא יהיה "שנוי במחלוקת" (ובכן, אנחנו לא באמת יכולים לצפות ממנו למשהו אחר). לפי הדיווחים, היוצר כבר הגיע לשלב כתיבת הטריטמנט – תסריט ללא דיאלוגים – והוא כתב כבר כ-25 עמודים.

וואנג דונג-היוק (צילום: VALERY HACHE/AFP, Getty Images)
וואנג דונק-היוק. לא מפסיק לעבוד | צילום: VALERY HACHE/AFP, Getty Images



ומה באשר לעונה הבאה של "משחק הדיונון"? ובכן, כדאי שתשכחו ממנה בינתיים ותסיחו את דעתכם בעזרת סדרות אחרות, כי היא ממש לא עומדת להגיע למסך בזמן הקרוב. יחד עם הבשורה על הסרט העתידי שלו, סיפר דונג־היוק כי העונה השנייה נמצאת בתהליכי עבודה וכי היא צפויה לעלות למסך בשנת 2024.

אחד המעריצים של "משחק הדיונון", שבוודאי מחכה גם הוא בשקיקה לעונה השנייה של הסדרה, הוא סטיבן ספילברג. "סטיבן ספילברג אמר לי, 'ראיתי את הסדרה שלך בשלושה ימים ועכשיו אני רוצה לגנוב את המוח שלך!'", סיפר היוצר. "זו הייתה המחמאה הכי גדולה שקיבלתי בחיים שלי, כי הוא הגיבור הקולנועי שלי. גדלתי על הסרטים שלו". 

דונג-היוק סיפר גם כי הוא התחיל לכתוב את מה שהפך בסוף ל"משחק הדיונון" עוד ב-2009, ושמר את הטיוטה במחשב שלו במשך עשור. "ידעתי שבעתיד יגיע הזמן הנכון עבור החומרים האלה. חיכיתי וחיכיתי. כשהראיתי את זה למפיקה שלי, היא אמרה 'כן, אתה חייב לעשות את זה בארצות הברית, במדינה זרה – לא בקוריאה'". בסופו של דבר, כידוע, הסדרה מצאה את מקומה בענקית הסטרימינג הגדולה ביותר בעולם. "זה יכול היה להיות רק בנטפליקס", אמר דונג-היוק, "היא כל כך אלימה, משקיעים אחרים היו כל כך מודאגים".