קוונטין טרנטינו הוא מהבמאים הייחודיים ביותר בהוליווד, ולא רק בגלל הסגנון הקולנועי שלו. הבמאי ידוע גם בשל אישיותו הצבעונית והבלתי מתפשרת, התשוקה והסבלנות בהן הוא מבצע את עבודתו והנטייה שלו לומר ולעשות כל מה שמתחשק לו בכל רגע נתון. וזה ניכר גם בפגישות עם גורמים בכירים מאוד בחברות ההפקה ואולפני ההפצה של סרטיו.

עיתון ה"וול סטריט ג'ורנל" פרסם לאחרונה ראיון עם מנכ"ל אולפני NBCUniversal, ג'ף של, שחשף כי היה לו בעבר רעיון שעצבן כל כך את טרנטינו, עד שהבמאי התרגז ויצא בזעם מן החדר. זה קרה במהלך ישיבת פיתוח לסרט "שמונת השנואים", בה נפגש טרנטינו עם מפיקים ביוניברסל וביניהם של. טרנטינו ציין בישיבה כי הוא זקוק לתקציב מוגדל משום שהוא מתכנן לצלם את הסרט ב-70 מ"מ (סגנון צילום המצריך פילם מיוחד, ומאפשר תצוגה של חלל רחב יותר בכל פריים). אלא שרוב אולמות הקולנוע המודרניים לא משתמשים במקרנים התואמים לשיטת 70 המ"מ, מה שגרם לטרנטינו להציע שיוניברסל פשוט יציידו את בתי הקולנוע במקרנים ישנים, ומסורבלים יותר לתפעול, שתומכים בפילם. של אמנם לא שלל את הרעיון, אבל הציע רעיון נוסף, שבמובן מסוים הקדים את זמנו: "מה אם נשחרר את הסרט לצפייה במכשירי אייפון?". לזה הגיב טרנטינו במילה "נהדר", ואז פשוט קם והלך.

לאחר הישיבה הזו, בוטלה הפצת הסרט על ידי יוניברסל, וטרנטינו לקח את "שמונת השנואים" לחברת ההפצה של הארווי וינשטיין, כשלוש שנים לפני שזו קרסה כלכלית אחרי חשיפת פשעי המין המרובים שווינשטיין ביצע בשחקניות, נשות צוות הפקה ועוזרות אישיות שהועסקו בסביבתו. בדיעבד, יוניברסל רק הרוויחו משום שהסרט של טרנטינו סבל מבעיות הפקה מהרגע הראשון, ואף נחשב במשך תקופה ארוכה לפרויקט גנוז אחרי שהתסריט של טרנטינו הודלף ופורסם באינטרנט, מה שגרם לבמאי והיוצר לשקול לוותר עליו מכיוון שכל ההפתעות שבו - נהרסו. "שמונת השנואים" נחשב גם לכישלון קופתי עם רווחים של 155 מיליון דולרים, לעומת השקעה של 60 מיליון דולרים ועשרות מיליונים נוספים שהוצאו על שיווק ועל שינוע ותפעול המקרנים המיוחדים. כמו כן, בזמנו נפוצו דיווחים על כך שמקרנים רבים כאלו נשברו והתקלקלו במהלך השימוש באולמות הקולנוע.

למרבה האירוניה, כשהגיע הזמן להפיץ את הסרט לשירותי הסטרימינג, טרנטינו דווקא שיתף פעולה עם נטפליקס והסכים לערוך מחדש את "שמונת השנואים" ולהוסיף לו קטעים שירדו בעריכה כדי להפוך אותו למיני סדרה. ובהתחשב בכך שבחמש השנים שחלפו מאז הפצת הסרט בבתי הקולנוע, צפייה בתכנים ארוכים בטלפונים ניידים הפכה לנפוצה יותר ויותר (כולל יצירתו של שירות הסטרימינג קוויבי, שכל התכנים בו מצולמים ונערכים במיוחד לצפייה אנכית בטלפונים ניידים), ייתכן וההצעה המקורית של אולפני יוניברסל לא הייתה כל כך מופרכת.