הספר "Finding Freedom", העוסק בעזיבתם של הארי ומייגן את בית המלוכה הבריטי, יצא לאור בתחילת החודש והפך בזריזות ללהיט מידי, שהתברג תוך יום אחד ברשימת הספרים הנמכרים ביותר באמזון. אלא שהפופולריות שלו, שנשענת בין היתר על חשיפות חדשות מאחורי הקלעים של הזוגיות המדוברת, לא נמדדת רק בנתוני המכירות - אלא גם בכמות התגובות והביקורות שהספר קיבל באתר.

למעשה, עמוד הספר באמזון כל כך הופצץ בתגובות, עד שהחברה נאלצה להגביל את היכולת להוסיף ביקורות חדשות, ולאפשר אותן רק עבור מי שרכש בפועל את הספר ורכישתו אומתה על ידי האתר. "אמזון הבחינה בכמות ביקורות בלתי רגילה על המוצר הזה", כתבה החברה בעמוד, "עקב הפעילות הזו, הגבלנו את המוצר לביקורות על ידי רוכשים מאומתים בלבד".

בעוד שנחמד להאמין שאנשים פשוט מעוניינים לפרגן לספר ולשני כותביו, אומיד סקובי וקרולין דוראנד, המציאות היא כנראה אחרת: ההערכות הן שהעמוד הופגז כחלק מקמפיין משותף של קבוצות ואתרים התומכים בבית המלוכה (ואלה שעזבו אותו) שביקשו להשאיר תגובות שליליות, ולדרג אותן כיעילות במיוחד ברגע שהן מופיעות (כדי שיופיעו גבוה יותר), למרות שכמובן לא רכשו את הספר. "הטרולים עושים לייק לכל התגובות השליליות (חלקן מקבלות לפחות 400 לייקים)", כתב חשבון אחד בטוויטר, "אם יש לכם זמן, אנא לכו לדרג את התגובות החיוביות". 

באחת הביקורות שהופיעה באתר, אשר אינה שייכת לרוכש מאומת, נכתב: "אני לא אבזבז את הכסף שלי על אוטוביוגרפיה שנכתבה על ידי סופר צללים על הזוג המלכותי לשעבר הזה, במיוחד משום שהספר נכנס לפרטים גרפיים על הרגלי השירותים שלהם". אלא שרבים טוענים כי אמזון מסננת גם ביקורות של רוכשים מאומתים: "דמיינו שאתם קונים את הספר אבל לא מסוגלים לפרסם את דעתכם עליו", התלונן אחד המגיבים.

הארי ומייגן, אגב, טוענים שאין להם שום קשר לספר, והסופרים הדגישו בעבר כי "דיברנו עם חברים קרובים שלהם, עוזרים מלכותיים, עובדים בארמון (בעבר ובהווה), ארגוני צדקה שהיו להם מערכת יחסים ארוכה איתם וגם, כשזה היה הולם, עם בני הזוג עצמם".