בסתיו הקרוב יצוינו שנתיים לעלייתו של מחאת #metoo בהוליווד. ואם נראה שהשיח אודות הטרדות מיניות, יחס מבזה לנשים וחוסר שוויון במקום העבודה הלך ודעך, ראיון חדש עם השחקנית והאקטיביסטית ג'ינה דיוויס מוכיח שהשיחה הזו עוד רחוקה מסיום. דיוויס, שמקדמת בימים אלה את הופעתה בעונה השלישית של הסדרה "GLOW" בנטפליקס, התראיינה ל"יו. אס. איי. טודיי", וסיפרה, בין השאר, על חוויותיה כשחקנית פחות מוכרת, ועל תקרית הטרדה שקרתה לה במהלך אודישן לתפקיד.

דיוויס פתחה ואמרה שהדוגמה קרתה "מוקדם ממש" בקריירה שלה. "נבחנתי לתפקיד, ובאחת הסצנות שבו, הדמות ששיחקתי היתה אמורה לשבת בחיקה של דמות גברית. הבמאי אמר לי, 'פשוט תשחקי איתי את הסצנה' והכריח אותי לשבת לו על הברכיים", סיפרה דיוויס, שאמרה גם שיש לה עוד "מיליון דוגמאות". "זו היתה סצנה די סקסית. לא רציתי לעשות את זה, והרגשתי מאוד לא בנוח, אבל לא ידעתי שמותר לי להגיד לא", המשיכה דיוויס. השחקנית, שעומדת גם בראשו של ארגון מחקרי שבוחן את איכות וכמות הצגתן של נשים במדיה הפופולרית, אמרה שהיא מקווה שמגמת השינוי שהחלה בהוליווד רק תימשך: "אני מקווה שבעידן #metoo וארגון Time’s Up, נשים לא יצטרכו לסבול ככה עוד. עכשיו זה הסטנרדט - את כבר לא נפגשת לבדך עם גבר בחדר פרטי או בסוויטה במלון, אבל הרבה דברים כאלה קרו במשך תקופה ארוכה".

על העבודה בעונה השלישית של הדרמה הקומית "GLOW", שעוסקת בחייהן האישיים והמקצועיים של מתאבקות טלוויזיוניות על רקע שנות ה-80, היו לדיוויס רק מחמאות. צוות השחקנים של הסדרה כולל בעיקר שחקניות, וגם מאחורי הקלעים, "GLOW" מתהדרת ברשימת יוצרות ארוכה ומכובדת (חתומות עליה ארבע מפיקות ראשיות, בהן ג'נג'י קוהאן וטארה הרמן, שהפיקו את "כתום זה השחור החדש", והשחקנית הראשית, אליסון ברי, נחשבה לכוח מניע בהבאתה של הסדרה לנטפליקס), ודיוויס שיבחה את סביבת העבודה הזו. "ככל שהקבוצה מגוונת יותר, כך היא יותר יצירתית, יותר מצליחה ויותר פרודוקטיבית. עשו על זה מחקרים, וחברות שיש יותר נשים בחברי המנהלים שלהן מרוויחות יותר כסף. נראה שזה לא מעורר שינוי דרמטי, אפילו שיש פה תמריץ כספי", אמרה. "ובהחלט יש וייב שונה לחלוטין כשיש בעיקר נשים. תמיד אומרים שגברים לא יודעים איך זה מרגיש כשאנחנו לבדנו, וזה באמת-באמת נכון. יש לנו דרך מיוחדת בה אנחנו מתייחסות אחת לשנייה, וזה מעורר השראה".