mako
פרסומת

צפו: להקת OK Go עושה מוזיקה בעזרת שברולט סוניק

הלהקה האמריקאית, המוכרת במיוחד בזכות הוידאו-קליפים המאוד מיוחדים, עושה זאת שוב עם קליפ המשתלב לפרסומת לשברולט סוניק החדשה וכולל מסלול מכשולים במדבר ואלף כלים מוזיקליים המופעלים בעזרת המכונית

נעם וינד
mako
פורסם:
אין תמונה
הקישור הועתק

אין תמונה

אמנם נדרשת תשומת לב לדרך מסביב, יש גם לא מעט רעשי רקע ומכונית היא לא בדיוק המקום הכי אקוסטי בעולם, אבל אין ספק שזה יותר טוב מכלום. וכאן מגיעה שאלה מעניינת: אם מרבית האנשים מקשיבים למוזיקה במכונית, מדוע בעצם לא ליצור אותה על גלגלים?

כן, אנחנו יודעים הזכרנו כבר קודם, האקוסטיקה לא משהו, יש רעשי רקע ודי צפוף שם בתא הנוסעים להרכב מלא אבל כפי שכבר ראינו בעבר אם רוצים הכל אפשרי והשנה פגשנו להקה שביצעה את רפסודיה בוהמית של קווין בפולקסווגן פולו ישנה ומכונית מיני שהפכה לתיבת נגינה מוזיקלית בעזרת מאות מפוחיות שונות שהוצמדו לגוף המכונית וניגנו צלילים בהתאם למהירות הנסיעה ולתנאי הדרך.

חברי להקת OK Go האמריקאית כנראה ראו את הסרטונים הללו והחליטו שהם חייבים לשלב בין שני הרעיונות באחד הקליפים הבאים שלהם.

 למי שאינו זוכר, להקת OK Go זכתה לפרסום נרחב ברשת בזכות כמה קליפים מקוריים שלה ובמיוחד בזכות הקליפ לשיר This Too Shall Pass הכולל הומאז' מטורף במיוחד למבוך דומינו מדהים, מתוזמן והזוי במיוחד.

אין תמונה

הרצון של חברי הלהקה לבצע קליפ שיכלול שירה תוך כדי נסיעה ומכונית שתהפוך לכלי מוזיקלי השתלב טוב מאוד עם הקו הפרסומי של שברולט סוניק החדשה כמכונית מגניבה לצעירים פרועים ושובבים ברוחם והפך לקליפ סופר מושקע לשירם החדש של חברי הלהקה Needing/Getting.

פרסומת

בקליפ ארבעת חברי הלהקה יושבים בסוניק שהוכנה מראש למשימה וכוללת כל מיני תוספות משונות שבתחילה לא ממש ברור למה הן מיועדות. הקליפ מתחיל בצלילים המופקים מדפיקות של חברי הלהקה על חלקי מרכב שונים ופתיחה וסגירה של דלתות, אך עד מהרה המכונית מתחילה בנסיעה ועוברת דרך מסלול מכשולים מדהים באורך של כ-3.5 קילומטרים שהוכן מראש במדבר, לא רחוק מלוס אנג'לס, וכלל תיבות נגינה עשרות פסנתרים על צידם שבעזרת מוט המחובר למכונית משמיעים צליל, מאות גיטרות שמופעלות בדרך דומה, פעמוני רוח, תופים ובסך הכל מעל ל-1000 כלים מוזיקליים שהופעלו על ידי נסיעת המכונית.

הקליפ/פרסומת המדהים הזה שאורכו כ-4 דקות שודר אתמול במהלך מקבצי הפרסומות של משחק הסופרבול ובמקביל עלה לרשת ובתוך פחות מ-12 שעות כבר צבר מעל למיליון צפיות. לא לפספס!!!