הראפר פוסט מאלון השיק לפני כחודש את היין החדש שלו, Maison No. 9 וממש כמו בהופעות שלו, גם את במה הזו ריסק לגמרי. לפי הדיווחים בארה"ב, מאלון מכר כ-50 אלף בקבוקים כבר ביומיים הראשונים של המכירה המוקדמת. את היין ייצר ביחד עם יצרן היינות אלכסיס קורנו, שזכה ב-15 מדליות זהב וקיבל 7 פעמים למעלה מ-90 נקודות על יינות רוזה.

בנוסף, לפי הדיווחים ב-TMZ, אתר היינות המוביל "Vivino" קרס עם פתיחת המכירה בעקבות עומס על השרתים. אך לא מדובר רק במעריצים של הזמר כי המשקה עצמו מקבל ביקורות לא רעות מהגולשים והלקוחות לאחר שטעמו. ב-Wine.com למשל, הוא קיבל ציון 90. לפי מאלון היין מתאים "כשרוצים להרגיש מפונפנים קצת. זה שדרוג נחמד שחשבתי עליו הרבה זמן כבר". עוד הוא הוסיף: "'Maison No. 9' יורד חלק בגרון, אתם הולכים לאהוב אותו!".

Maison No. 9 הוא יין רוזה באיכות IGP ובסגנון ים תיכוני המורכב מ-45% גרנאש נואר, 25% סינסו, 15% סירה ו-15% מרלו. למשקה יש ניחוחות עזים אך מזמינים של אננס בשל, אגסים ותותים עם רמזים לקינוחים צרפתיים. גימורו של היין "פריך ויבש" מאוזן עם תחושת עגולה ומרקמים מלוחים שיתאימו למגוון מנות. מאלון בילה הרבה ב-2019 בסיורים ליקב בין ההופעות בטור שלו. הראפר בחן יותר מ-50 בלנדים לפני שהגיעו לתוצר הסופי.

פוסט מאלון

היין מגיע בבקבוק זכוכית בר קיימא. במקום פקק, מאלון המציא סגירה מותאמת אישית מזכוכית מוצקה לשימוש חוזר עם "תושבות" בהשראת טירה מימי הביניים שנמצאת ליד הכרם. הבקבוקים מגיעים ב-3 גדלים שונים: 700 מ"ל, 1.5 ליטר ו-3 ליטר שמתומחרים כ-21.99 דולר, 44.99 דולר ו-89.99 דולר, בהתאמה.