קמרון דיאז הצטרפה רשמית לטרנד האהוב ביותר בשנים האחרונות של הסלבס - אלכוהול. לאחר שדה רוק, שרה ג'סיקה פרקר, ומייקל ג'ורדן השיקו בשנה האחרונה את מותגי היין שלהם מגיע תורה של הכוכבת. השחקנית המפורסמת השיקה מותג יין "נקי" בשיתוף פעולה עם היזמית קתרין פאוור. שם היין הוא Avaline והוא כולל בינתיים 2 סוגי זנים אורגניים- ספרדי לבן ורוזה צרפתי.

לפי "The Drinks Business", היין הלבן נעשה בצורה אורגנית עם ענבים מסוג "מקבאו", "מלבסיה" ו"קסרל-לו" שגדלו בצפון ספרד. היין מסוג יבש, קריספי ועדין והוא בעל ארומה מרעננת של ציטרוס. הרוזה הצרפתי גם הוא מופק בצורה אורגנית בלבד, אך בפרובאנס ומזני "סינסולט", גרנאש, סובניון, סירה וקלדוק. מדווח כי הרוזה של דיאז קליל ומרענן עולים ממנו ניחוחות של מלון ופטל.

עם השקת המוצר דיאז ופאוור מעוניינות להכניס יותר שקיפות לתעשיית היין, בכך שהן מצהירות את כל מה שנכנס אליהן למשקה. הקשר בין השתיים נוצר דרך מקורבי משפחה משותפים, ועל הרעיון של Avaline הן חשבו כבר באפריל 2018. בזמן שמגמת הבריאות בעולם ממשיכה לצמוח, דיאז רצתה לייצר יין שיהיה ידידותי לטבעונים וללא תוספות סוכר ותרכיזים.

היין של קמרון דיאז (צילום: מתוך האתר drinkavaline)
צילום: מתוך האתר drinkavaline

"נהנתי מיין במשך שנים ואף פעם לא פקפקתי בתחום", סיפרה כוכבת הקולנע. "הייתי בטוחה שזו בחירת האלכוהול הכי אחראית, כי זה נעשה מענבים, אבל לא היה לי מושג על התהליך. אחת מהשיחות הראשונות שלי עם קתרין בנושא של יין נקי יותר הייתה 'מה אנחנו הולכות להוסיף לו?'. בסוף הבנו שזה לא מה שאתם מוסיף, אלא מה שאתה לא מוסיף". 

דיאז עוד הוסיפו כי רוב היינות לא נעשים מענבים אורגניים ויש כ-70 תוספים שמכניסים לפעמים למשקה וזה שינה את דעתה לגמרי כשגילתה על כך. כעת השתיים מנסות למעשה לשנות את אחת מהתעשיות העתיקות ביותר בעולם - מבפנים.