View this post on Instagram

A post shared by champagnepapi (@champagnepapi) on

הראפר הכי מצליח כיום דרייק מאוד אוהב שמפניה, איך אנחנו יודעים? טוב, זה שם השני שלו. כמו להמון אמנים בתחום גם לדרייק יש אלטר אגו, ו-Champagne Papi הוא השם שהוא בחר לעצמו. אותנו זה ממש לא מפתיע כי דרייק ידוע בתור אחד שחובב משקאות יוקרה מפונפנים. ולא רק לשתות אותם.

לראפר כבר יש מותג וודקה משלו, אבל כנראה שזה לא הספיק לו כי לאחרונה הוא הכריז גם על ליין שמפניה שנקרא Mod Sélection. שתי המהדורות הראשונות Mod Réserve ו-Mod Rosé יצאו כבר לשוק במחירים שנעים בין 300-400 דולר לבקבוק (למעלה מ-1,000 שקל). הושקעו אינספור מאמצים בשביל להפוך את המותג החדש למוצר פרימיום.

View this post on Instagram

A post shared by champagnepapi (@champagnepapi) on

הראפר חבר ליזם אמריקאי מהוליווד, ברנט הוקינג, שנחשב למומחה בתחום האלכוהול. להבדיל ממפורסמים רבים שמשמשים רק כפוסטר למותג שלהם, לדרייק היה מאוד חשוב להיות מעורב בפיתוח. הוא דאג לכל הפרטים, מהטעם של המשקה עצמו ועד לעיצוב הבקבוק - הכל בשביל להפוך אותו למותג פרימיום. "מה שמשך אותי לעבוד עם דרייק שהיא העובדה שהוא ממש התעניין באיך אני מייצר את השמפניה", סיפר הוקינג להוליווד ריפורטר.

"מה שמשך אותי בעבודה ביחד עם דרייק היא העובדה שהוא ממש התעניין בתהליך ההכנה של השמפניה", הוסיף הוקינג. "הוא רוצה להיות מעורב בהכל בצורה אינטימית. זה היה פרוייקט מאוד תשוקתי". דרייק דואג גם הוא לפרגן לשותפו, "עם כל העבודה מסביב, המשקה זה הדבר הכי חשוב בפרויקט שכזה, וברנט הוא הבחור המושלם למשימה".

View this post on Instagram

An exceptional showcase of elegance and finesse.

A post shared by Mod Sélection Champagne (@modselectionchampagne) on

הוקינג ודרייק נהנו מאוד מהעבודה ביחד, עד כדי כך שבזמן שהמתינו שהמשקה יבשיל הצמד הוציא את הוויסקי של דרייק, Virginia Black Whiskey. מישהו אמר עודף זמן פנוי?