מותג המים המוגזים הצרפתי "Perrier" חבר לבית הספר של איגוד חברות הפרסום, "הבצפר", ויחד יציגו את עבודות סטודנטים במוזיאון וירטואלי ראשון מסוגו. העבודות יוצגו בנוסף בעמוד האינסטגרם של המותג (perrieril@), כשהעבודות הנבחרות יודפסו על תיקים וימכרו באתר BLEND. חלק מההכנסות שיאספו מהמכירה יועברו לטובת מלגת אמנים לשימוש "הבצפר".

פרויקט זה מצטרף לנגיעות נוספות של "Perrier" באמנות המקומית - בשנתיים האחרונות נרתם מותג המים המוגזים הצרפתי לטובת אמנים ישראלים צעירים ועזר להם לחשוף את יצירותיהם. ב-2019 אף פרסם יצירות מקומיות על שילוט ברחבי גוש דן.

גלית גלבוע, מנהלת קורס ארט דיירקשן ב"בצפר": "הסטודנטים המוכשרים מקורס ארט ב'בצפר' של חברות הפרסום והדיגיטל מרעננים עם עיצובים תוססים למותג המים המוגזים פרייה. אומנות אורבנית במיטבה".

רז קלמנוביץ', מנהל שיווק בטמפו משקאות: "זו זכות גדולה לשתף פעולה עם 'הבצפר' ולקדם את האמנים הצעירים שעתידים לכבוש את עולם הפרסום בסערה".

לצפייה בעבודות לחצו כאן