בימים אלה ג'רמי פיבן שמוכר לכם יותר כארי גולד, הסוכן היהודי הכל-יכול מ"הפמליה", מופיע בארץ. לנו זה גרם לצלול לבינג' של הסדרה בסופ"ש, וחוץ מההנאה שהייתה מובטחת, יצאנו עם ידיעה שהיא לא פחות ממדהימה - אבל באופן מפתיע היא קשורה דווקא לדמותו של ג'רי פררה, טרטל. רוב הסדרה הוא שימש כנהג הכושל של וינס, אבל בעונות האחרונות הוא הפך להצלחה ענקית, כשהתחיל לקדם בארה"ב מותג טקילה מקסיקני בעל השם Avion.

לאחר שסיימנו את הצפייה, משהו בטקילה הרגיש לנו די מוכר אז צללנו ברשת, וגילינו לתדהמתנו שהיא אמיתית לגמרי, להבדיל ממקרים רבים שבסדרות ובסרטים ממציאים מותגים במקום להשתמש באחד אמיתי (כי זה יעלה לחברות המוצר ערימות של כסף לקבל פרסום שכזה). אז איך נוצר הקשר בין הסדרה לטקילה? מתברר שיוצר הסדרה דאג אלן, וקן אוסטין, הבעלים והמייסד של מותג הטקילה, "אביון", הם חברים טובים.

View this post on Instagram

A post shared by Tequila Avion (@tequilaavion) on

"אנחנו אשכרה היינו בג'קוזי כשזה קרה", סיפר אוסטין לפני כמה שנים, "דאג סיפר שהוא רוצה עלילה לטרטל שתגרום לו פעם אחת 'לנצח', עלילה שתשנה את חייו". בעלי הטקילה שראה את ההזדמנות לעזור לחבר, ועל הדרך לעזור למותג הטקילה החדש שהקים, שאל אותו: "למה שלא תשתמש בטקילה פשוט?" אלן התלהב, והשווה את הרעיון ל-50 סנט שבזמנו, הכניס כ-100 מיליון דולר מקידום משקה ויטמינים.

החברות בין השניים הובילה לאחד מקווי העלילה האהובים בסדרה כי בדיוק כמו אלן, כל הצופים בעצם רצו לראות את טרטל סוף סוף מצליח במשהו. בעלי מותג הטקילה סיפר שהסדרה הביאה להם חשיפה משוגעת שהוא בחיים לא יכל להרשות לעצמו. כבר אחרי הפרק הראשון עמוד הפייסבוק של הטקילה הרוויח 2,000 עוקבים חדשים בפייסבוק.

View this post on Instagram

A post shared by Entourage Movie (@entouragemovie) on

כמו שאמרנו, רוב הצופים חשבו שגם כאן המותג הוא בדיוני - אבל בחברה לא התרגשו, וחשבו איך הם מוציאים מהמצב לימונדה שתתערב טוב עם הטקילה שלהם. הפיתרון היה די פשוט וגאוני: הם שינו את כל הקמפיין שלהם באותה התקופה שהיה גנרי לחלוטין, ל"כן, זה אמיתי", שפתר לצופים את הדילמה. מה המסקנה מכל הסיפור הזה? כל אחד מאיתנו צריך חבר עם מותג טקילה או סדרת טלוויזיה - אחד מהשניים.