הוא רק בן 24, אבל ברוקס (Brooks) הוא אחד הכוחות העולים בסצנת ה-EDM העולמית. אמש (א'), אחרי טיסה ארוכה מקוריאה, שם כיכב בפסטיבל אולטרה היוקרתי, הגיע הכוכב לראשונה לישראל כדי לתקלט במועדון הדזרט.

הציפייה ארוכה של המעריצים השתלמה שכן ברוקס סיפק את הסחורה בענק עם סט EDM איכותי, שהיה מהטובים שנשמעו כאן השנה. בראיון מספר ההולנדי הצעיר ששמע המון על ישראל מקולגות, מה שהגביר את הציפייה שלו לסט, "שמעתי רק דברים טובים על ישראל, כולם אמרו לי שאני חייב להגיע לכאן", סיפר הכוכב והוסיף, "גם באולטרה קוריאה כשסיפרתי לאנשים שאני מופיע בישראל כולם ממש התרגשו בשבילי ואמרו לי שאני אהנה מאוד".

הרבה זמרים בשנה וחצי האחרונות גם דיג'ייז שמגיעים לישראל נמצאים תחת לחץ פוליטי מארגונים כמו ה-BDS, שדורשים שלא יופיעו כאן. האם קיבלת פניה כזו? מהי עמדתך לגבי ביטול של הופעות בגלל לחץ פוליטי?
"לא קיבלתי פניה כזו אבל בעיניי זה רעיון רע. אני יכול להבין מאיפה זה מגיע, אבל אני לא חושב שזה אמור להפריע לנו האמנים להופיע כי אנחנו כאן כדי לחבר. בסופו של דבר, גם אני וגם המעריצים הגענו לכאן היום כדי ליהנות ממוזיקה ואני לא רואה בזה שום דבר פוליטי. כל מה שמעניין אותי זה לראות אנשים שנהנים ממוזיקה ואווירה טובה וזה לא משנה איפה הם חיים או מה העמדות שלהם".

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Zohar Tzalach (@zohar28390) on


ברוקס החל לשחרר טראקים כבר ב-2015, אך הפך לשם מוכר רק ב-2017, כששיתוף הפעולה שלו עם מרטין גריקס, "Byte", השתחרר וזכה להצלחה. הפריצה הגדולה הגיעה בשנה שעברה, כש-"Like I Do", הקולאב האדיר שלו עם דיוויד גואטה ומרטין גריקס, כבש את המצעדים והפסטיבלים, והפך את ברוקס לשם חם בסצנה.

"הופתעתי שהם בכלל רצו לעבוד איתי כי הם אמנים ענקיים", סיפר הכוכב על העבודה עם גואטה וגריקס, מהמפיקים הגדולים בעולם, "הייתי לחוץ בהתחלה, אבל כשעבדתי איתם גיליתי שהם אנשים מאוד צנועים שרק רוצים לעזור. נהנו בסטודיו וכשסיימנו לעבוד יצאנו לטור. הטראק התנגן בכל מקום – טומורולנד, אולטרה, איביזה. זה היה מדהים".

עם דיוויד גואטה יצא לך לעבוד יותר מפעם אחת
"התארחתי אצלו בבית בקיץ שעבר והופענו המון באושואיה (אחד המועדונים הגדולים באיביזה) יחד. בין לבין יצא לנו לבלות בסטודיו וככה הטראק שלנו “Better When You’re Gone” נולד".


האם נשמע עוד שיתופי פעולה שלך בקרוב?
"יש לי קולאב עם ג'ונאס איידן שהוא חבר קרוב שלי שצפוי לצאת בקרוב. בנוסף, אני עובד שוב עם דיוויד גואטה וטראק חדש שלנו ישתחרר בקרוב".

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Brooks | Thijs Westbroek (@musicbybrooks) on

 
איך היה לגדול באימפריה אלקטרונית כמו הולנד? כמה זה השפיע עליך כנער?
"מוזיקה אלקטרונית תמיד הייתה דבר גדול בהולנד והמון אנשים ניסו להפוך לדיג'איים. תאמין או לא אבל אני התחלתי את הדרך בהארדסטייל אז האמנים שהשפיעו עליי כנער היו דיג'איים כמו האדהאנטרז או נויזקונטרולרס. עם הזמן עברתי להאוס".

יש עוד ז'אנרים שאתה רוצה ליצור בהם?
"אני אמנם משחרר רק טראקים של האוס אבל אני יוצר המון דברים אחרים. אני עושה ביטים לראפרים מפורסמים ויוצר גם טראפ, דראם נ' בייס ואפילו דאבסטפ. אני עושה המון מאחורי הקלעים".

עם איזה אמנים שלא שיתפת איתם פעולה היית רוצה לעבוד?
"כמו שאמרתי אני אוהב מאוד להפיק ראפ ובזמן האחרון יוצא לי להקשיב המון לפוסט מאלון אז הייתי שמח לעבוד איתו. בסצנת ה-EDM זה טייסטו, בעיניי הוא עדיין אחד הטובים בתחום".

למרות ההצלחה הגדולה שלו והעובדה שעדיין מדובר בסצנת פופולרית מאוד, גם ברוקס יודע שסצנת ה-EDM נמצאת בירידה, אך מאמין שנעשים צעדים שיחזירו אותה לימיה היפים, "כשהביג רום האוס נהיה ממש גדול כולם עברו ליצור בז'אנר הזה אז זה הפך למעט משעמם. כיום, כולם מבינים את הטעות הזו וכל דיג'יי הולך לכיוון שלו. כתוצאה מכך, ז'אנר ה-EDM הרבה יותר ורסטילי אז אני מאמין שאנחנו בכיוון הנכון".