עד שנוכל לחזור לחיים האמיתיים כולנו מחפשים משהו להתנחם בו בזמן השהייה בבית. אפשר להגדיר את המעריצים של דה רוק (דויין ג'ונסון) די ברי מזל, כי הם קיבלו את מה שהם חיכו לו במשך שנתיים. הטקילה של המתאבק לשעבר וכוכב קולנוע בהווה סוף סוף הגיעה למדפים, והתגובות משוגעות.

כאמור, לפני כשנתיים דה רוק הכריז על מותג הטקילה הפרטי שלו, ומאז הקפיד לעדכן את 100 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם בהתקדמות תהליך הייצור. בין אם זה באמצעות תמונה של שולחן מלא בעשרות בקבוקי טעימות, בהסבר על בחירת השם Teremana (רוח הארץ) או העובדה שהוא שותה קצת מהמשקה לפני האימון בחדר הכושר. אין ספק, הכוכב יודע איך לנצל את הכלים שיש לו על מנת לייצר הייפ אצל חובבי אלכוהול ומעריציו.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by therock (@therock) on

ג'ונסון הנרגש שיתף עשרות תמונות וסרטונים של אנשים מרחבי ארצות הברית טועמים את הטקילה בפעם הראשונה. "אני מחכה לזה כבר 35 חודשים. 35 חודשים. אז זה רק הוגן שאראה לכל העולם איך אנחנו נותנים בראש ("How do we rock"), שיתף ג'יילון פיולר, ראפר וקומיקאי מקומי בסרטון בחשבון שלו, עוקב אחר כתב כי זו מתנת יום הולדת הטובה ביותר שיכול היה לקבל. דה רוק לא שכח להודות לחנויות האלכוהול שדאגו לספק את הסחורה למעריציו בדיוק בזמן לבידוד העולמי.

בנוסף למה שהמתאבק לשעבר העלה בחשבון שלו, נכון לעכשיו יש כבר יותר מ-3,000 תמונות באינסטגרם שתויגו עם ההאשטגים teremana# ו-teremanatequila#, ועוד עשרות אם לא מאות ציוצים בטוויטר של משתמשים נרגשים. הנה כמה מהתגובות שתפסו את תשומת ליבנו.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Jake (@eyelidprisun) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Spider-Man Thicc (@spidermanthicc) on

נכון לעכשיו, רוב התגובות שמצאנו ברשת לגבי המשקה היו חיוביות מאוד, אך צריך לזכור שמדובר בגרעין המעריצים של הכוכב. נמשיך לעקוב אחר הביקורות וכמובן שננסה לשים את ידינו, במיוחד בתקופה הזו, על הטקילה ונעדכן בהתאם.