עולם הביוטי התפתח מאוד בשנים האחרונות, בעיקר בזכות הביוטי בלוגרס וחוסר נאמנותם של המילניאלס למותגים. הצעירים של היום, מנתחים הכלכלנים, אוהבים להתנסות ולעקוב אחר טרנדים, מה שפותח אפשרויות לליינים רבים של איפור, מליינים עצמאיים של מובילי דעה ברשת ועד לכאלה של חברות גדולות למיניהן. עכשיו מרימה את הכפפה רשת הביגוד האדירה אסוס, שמגדילה משמעותית את מחלקת הביוטי שלה ומתהדרת בליין איפור חדש על שמה.

A post shared by ASOS Face + Body (@asos_faceandbody) on

A post shared by Mary & Mai (@maryandmai) on

מחלקת הביוטי, כאמור, עוברת מתיחת פנים, ואף שינתה את שמה ל׳אסוס פנים וגוף׳, והליין הראשון של החברה ייצא למכירה ב-20 לספטמבר. יהיו בו שפתונים, מאט וסאטן, שפתוני מאט נוזליים, גליטר, ברונזרים, היילייטרים כמובן, פודרות, מוצרים לגבות, אייליינרים, מסקרה ועוד. אף מוצר לא יעלה יותר מ-20 דולר.

העיצוב צעיר מאוד, ורוד-מילניאל עם איורים ילדותיים של שפתיים וריסים בשחור. נסיינים ראשונים טוענים שהאיכות מוקפדת מאוד, שמדובר באיפור מצויין שמחזיק מעמד זמן רב בלי להימרח ושבעצם מדובר בחיקויים מוצלחים של כמה מהפריטים הכי נמכרים בשוק.

A post shared by ASOS Face + Body (@asos_faceandbody) on

על פי הצהרות אסוס, הקולקציה הורדרדה אמורה ״להעצים את בני העשרים פלוס, שיהיה להם הביטחון העצמי להיות מי שהם, מי שלא יבחרו להיות, ובה מוצרים ב-46 גוונים, כולם נקראים על שם מצבי רוח ותכונות של נשים.״ זה נכון, למוצרים יש שמות מעצימים בסגנון דיסני, כמו: ״נחושה״, ״עקרונית״, ״לא מתפשרת״ ועוד.

עוד דבר שמייצר באזז חיובי סביב הליין החדש היא בחירת הדוגמנים. התמונות של הקמפיין מגוונות, טבעיות ושמחות, וכמעט כל מגזר באוכלוסיה ימצא את עצמו מיוצג. לאסוס יש מדיניות דוגמנות מיוחדת לאחרונה: מעבר למגוון האתני והמגדרי, הם ויתרו גם על הריטוש בהרבה מהצילומים, גם במקרים של הלבשה תחתונה. גם תמונות הביוטי נראות אמיתיות והדוגמנים לא נראית גנריים. להפך. הם נראים כמו אינדבידואלים, והאיפור שעל פניהם, פרוע ומיוחד, מייצג את השוני והצבעוניות שלהם. בקיצור, כדאי להתחיל לחשב מחדש את פיצול החבילות, כי נראה שיש למה לחכות.

A post shared by ASOS Face + Body (@asos_faceandbody) on

A post shared by ASOS Face + Body (@asos_faceandbody) on