אם רק יכולנו היה לסחוט את שרלוט גינזבורג, פיזית, אפשר היה להכין תמצית מזוקקת של כל מה שהוא שיק פריזאי עילאי ומשובח. הדבר הקרוב ביותר לזה הוא גיוסה של האייקון לקמפיינים ושיתופי פעולה, וזה בדיוק מה שעשו בנארס. פרנסואה נארס, היזם שעומד מאחורי ענקית הקוסמטיקה הצרפתית שנחשבת לבון טון של הביוטיניסטות, החליט ליצור את הקולקציה החדשה שלו עם שארלוט לצדו כשותפה ומוזה. התוצאה, כצפוי, היא קמפיין שמתפוצץ משיק טבעי, נקי וחסר מאמץ.

שרלוט גינזבורג לנארס (צילום: Carlos Alvarez, GettyImages IL)
"פגמים חושפים רגשות". גינזבורג | צילום: Carlos Alvarez, GettyImages IL

לרגל המאורע שוחחו בווג עם גינזבורג, דור שני למוזות אופנתיות (הרי בלי אמא, ג'יין, תיק הבירקין לא היה נולד), ושמעו ממנה על שגרת האיפור והרגלי הטיפוח שלה. ״מחמיא לי להיות ההשראה של פרנסואה נארס,״ היא אומרת בצניעות. ״מעולם לא חשבתי שהפנים שלי מתאימים במיוחד לאיפור, או בכלל מתאימים לקאנון של יופי מסורתי, אז כשפרנסואה הסביר לי שהוא רוצה לעצב קולקציה שלמה שמגיעה מנקודת המבט שלי, היה לי לא מעט לתרום.״

כמי שמופיעה בציבור מגיל 12, אם בסרטים או בקליפים לצד אביה המנוח, שרלוט התחילה להתאפר מוקדם. ״הפגישה הראשונה שלי עם מאפר הקולנוע לואל לבו היתה גורלית,״ היא נזכרת. ״הוא הדגיש את הפגמים הקטנים בפני, וכך יצא ממני עוד יותר רגש בצילום. אני משתמשת היום במוצרים כדי לטשטש קמטים ואדמומיות, אבל תמיד זוכרת שהפגמים חושפים רגשות, והם מה שהכי מקסים אותי בנשים אחרות. קיבלתי המון טיפים ממאפרים בחיי, אבל בסופו של דבר כולם הזכירו לי להשאר נאמנה לעצמי. מעולם לא התנסיתי בלוקים קיצוניים כמו שבני הנוער של היום עושים. למדתי מאמא שלי, שרק נהגה להוסיף מעט אדום לשפתיים, שהרעיון הוא להיראות כמה שפחות מאופרת.״

שרלוט גינזבורג (צילום: יח"צ NARS)
קולקציה שהיא קלאסיקה. אפשר הכל עכשיו? | צילום: יח"צ NARS

הקולקציה קלאסית להפליא וכוללת 15 פריטים. תמצאו בה את השפתונים האדומים והוורודים האהובים על הפריזאיות, עיפרון וצלליות לעין מעושנת וקונסילר מבריק. נארס, כמה מפתיע, מאושר מההצלחה בשיתוף הפעולה עם המוזה שלו: ״היא אדם נדיב ומקסים במיוחד, עם טעם אינסטינקטיבי וסטייל,״ הוא אומר על השחקנית בת ה-45. ״אני מעריץ את האופן בו בנתה את עצמה ללא פשרות וגבולות והקדישה לכך את כל כולה.״