סקולארי (צילום: רויטרס)
סקולארי. צ'לסי בילתה שעות ארוכות מחוץ למלון | צילום: רויטרס

מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי יפגשו הערב (18:00) באולד טראפורד למשחק בעל השפעה מכרעת על מאבק האליפות בפרמייר ליג. עוד לפני המשחק, לפנות בוקר, אירעה שריפה במלון "רדיסון הוטל" במנצ'סטר בו התארחו שחקני צ'לסי. בגלל השריפה, נאלצו השחקנים להתפנות מהמלון ולבלות שעות ארוכות מחוצה לו.

במלון התארחו גם מספר ישראלים. יש לציין כי עד כמה שידוע, לכל הדיירים שפונו מהמלון, שלום. השדים האדומים מגיעים להתמודדות אחרי ניצחון דחוק על מידלסברו ועם שני משחקים חסרים. ב-3 המפגשים האחרונים עם הבלוז באולד טראפורד, פרגוסון וחניכיו ניצחו פעמיים וסיימו בתיקו במשחק הנותר.

המנג'ר הסקוטי מודע לחשיבות היתרון הביתי: "השאיפה שלנו היא לשמור על מאזן מושלם במגרש שלנו. במידה שנצליח לעשות זאת הסיכויים שלנו לזכות באליפות יגדלו משמעותית. שני המשחקים שעלינו להשלים נותנים לנו הזדמנות לסגור את הפער מהמועדונים שבצמרת, אבל לפני הכל עלינו לנצח מחר", הוסיף.

מאז ההפסד 2:1 לארסנל באצטדיון האמירויות, יונייטד לא הוציאה ולו כדור אחד מהרשת (7 מחזורים וחצי בסה"כ 11 שעות ו-12 דקות של כדורגל). אחד האחראים לנתון המדהים הזה הוא הבלם, נמניה וידיץ', שמצפה בקוצר רוח למפגש עם הבלוז.

"אנחנו יודעים עד כמה המשחק חשוב עבור שני המועדונים. אני יכול להבטיח שיהיה משחק נהדר ושנעשה הכל על מנת לנצח בו", אמר.

צ'לסי מנגד מגיעה למשחק בתקופה לא הכי טובה מבחינתה ועם ניצחון בודד בארבעת משחקי הליגה האחרונים. הבלוז יחסרו מחר את פלוראן מאלודה ומיקאל אסיין הפצועים. 

"תיקו הוא בדרך כלל תוצאה טובה במשחקים מהסוג הזה, אבל במצבנו אסור לנו לחשוב על זה בכלל. אם אנחנו רוצים להעפיל למקום הראשון עלינו לשחק על ניצחון", אמר מנג'ר צ'לסי, לואיס פליפה סקולארי.

המנג'ר הברזילאי יודע שהפסד עלול לערער את מעמדו הלא יציב בין כה במועדון ומכוון אך ורק לניצחון: "עלי להגיע למקום הראשון בכל המפעלים, אם לא אצליח לעשות זאת, ההנהלה תטען שלא ביצעתי את עבודתי. אני עובד קשה ורוצה לנצח, אבל לא הכל תלוי רק בי, אלא גם ביריבה", סיכם סקולארי.