הלם בסיום המשחק בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים לאחר התבוסה 4:0 להפועל ת"א. יו"ר בית"ר, איציק קורנפיין, ביחד עם המאמן ראובן עטר נכנסו לחדר ההלבשה אך לא אמרו דבר לשחקנים.

בבית"ר ירושלים מאוכזבים מאוד מהמאמן ראובן עטר ובקבוצה לא יסרבו למהלך בו יודיע עטר על התפטרותו מתפקידו כמאמן בית"ר ירושלים, אך נכון לעת-עתה, עטר לא מתכוון להגיש את התפטרותו למרות התבוסה הקשה להפועל תל-אביב ואי שביעות הרצון מאיך שהקבוצה נראתה בבלומפילד ולמרות הקריאה של אוהדי הקבוצה שיעזוב את בית"ר.

המערך שאיתו עלה ראובן עטר לא הצליח להפתיע את הפועל ת"א והמילה היחידה שנשמעה בחדר ההלבשה היא השפלה. כ-20 אוהדים חיכו בסיום המשחק לשחקנים ולמאמן ראובן עטר, שרקו להם בוז, קיללו אותם וקראו לעטר להתפטר. האוהדים כבר הודיעו כי בכוונתם להחרים את משחק הגביע של בית"ר ירושלים בשבוע הבא מול קרית שמונה.

השחקנים של בית"ר יצאו חפוי ראש מחדר ההלבשה לכיוון האוטובוס, חלקם אף ניסה להתחמק ולהסתתר בדרך לאוטובוס מפני האוהדים. אף אחד מהשחקנים לא הסכים להתראיין והיחידי שדיבר בסיום המשחק היה המאמן ראובן עטר.

עטר ניסה לסכם את המשחק כשאמר בסיום: ”משחק מאכזב מאוד ומתסכל. ביישנו את המועדון. להפסיד בצורה כזו זה מאכזב מאוד. הפועל ת"א שיחקה הרבה יותר טוב מאיתנו. המשחק היה מאוד מבולבל מבחינתנו. למרות שהגענו למצבים הפועל ת"א הגיעו ליותר".

"המחצית הראשונה היתה גרועה מאוד. מחצית שניה פתחנו טוב, הגענו להמון מצבים והחמצנו הרבה מאוד ואז פתאום ספגנו שער. שחקנים נשארו למעלה, לא ירדו לאחור והפועל ניצלה את המצבים וניצחה את המשחק".

על התחושות בסיום המשחק אמר עטר: ”לא היו דיבורים, היה שקט. את מה שיש לי להגיד לשחקנים, אני אגיד כבר במהלך השבוע". על השאלה האם הוא מצטער שפתח בהרכב כ"כ התקפי במשחק חוץ קשה הוסיף עטר: ”ההרכב היה איזשהו ניסיון לפתוח חזק את המשחק אבל לצערי איבדנו את הסדר, כך לא רציתי שנשחק".

"לא ידענו לקבל את שני הקשרים שלהם מהאגפים, ורמוט ובן לוז, שבאו למעשה לקישור ויצרו יתרון מספרי. זה למעשה מה שהכריע את המחצית הראשונה. אנחנו ביישנו את המועדון ללא ספק, גם אני גם השחקנים ביישנו את המועדון".

סגן ניצב דני לוי: נעצרו תשעה אוהדים במהלך המשחק

סגן ניצב דני לוי, מפקד כוח השיטור במגרש אמר ל-ONE בסיום המשחק:”המשחק עבר עם תשעה עצורים, ביניהם אוהדים שנעצרו בגין ספסרות, הדלקת כיסא ביציע של בית"ר ירושלים, הדלקת נפצים ונסיון להכנסת נפצים לתחומי האצטדיון. אוהד נוסף נעצר שהדליק רימון עשן מחוץ לאצטדיון". הנער, אוהד בית"ר, שהדליק רימון עשן מחוץ לאצטדיון הובא להארכת מעצר.