sportFive792473 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5
תערוכת המכוניות השנתית בז'נבה מכוונת לקהל באירופה. טויוטה כבר עשתה את הרעש הגדול לפני כמה שנים עם ה-CH-R שהוכיחה את יכולות העיצוב וההנדסה של היצרן היפני שבסופו של דבר פרץ גבולות עם הרכב שתוכנן רק לאירופה, אבל הפך ללהיט גם באמריקה. כעת, לקראת התערוכה, יציגו בטויוטה את הגרסה המעודכנת של הטויוטה אוריס (שנקראת במקומות שונים בעולם קורולה האצ'בק). אין ספק שההתרגשות והרעש סביב אולם התצוגה של טויוטה יהיה בזכות הסופרה (תהיה או לא תהיה?) ואם זה אכן יקרה, יוכלו היפנים למנף את תשומת הלב גם לכיוון האוריס.


פלטפורמה של שמחה
המכונית בתצורת ההאצ'בק תהיה מבוססת על הפלטפורמה הגלובאלית החדשה של טויוטה. אותה פלטפורמה שעליה הספיקו להיבנות הטויוטה פריוס, הטויוטה CH-R וגם הטויוטה קאמרי. פלטפורמה חדשה וגרסת האצ'בק יכולים על הנייר לספק חוויית נהיגה טובה יותר בהשוואה לקורולה סדאן המשפחתית הכבדה ממנה. האיור היחידי שטויוטה שחררה נכון לרגע זה, מצביע על עיצוב חדשני וספורטיבי יותר. זה מתבטא בקו גג נמוך ושטוח שמשתפל מטה בחלקו האחורי וביטוי אחר ניתן לראות בקו המתניים הגבוה המחבר את הפנס הקדמי לפנס האחורי. את שאר הפרטים ניתן לדמיין בשלב הזה אלא אם טויוטה יואילו לשחרר משהו נוסף לפני מועד פתיחת התערוכה.


טויוטה לא מסרה פרטים לגבי יחידות המנוע ותיבות ההילוכים וכמובן לא על גרסאות שונות של רמות גימור אולם ניתן להניח כי לא יהיו שינויים מהותיים (אם בכלל) מהמנועים הקיימים בטכנולוגיה ההיברידית ולכן גם הביצועים יהיו בהתאם.