sportFive737355 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5
(צילום: יחצ) (צילום: ספורט 5)
(צילום: יחצ) | צילום: ספורט 5
אחרי שפורד זרקה למערכה את הפוקוס החזקה עם 300 כוחות סוס, פולקסוואגן עשו את זה עם הגולף אר וגם הונדה עם גרסת טייפ אר לסיביק, הגיעה תורה של רנו לשחרר את כל המחסומים מעל לדגם הסדרתי הכי חזק שלה בכל הזמנים. המגאן החדשה שמגיעה כעת בגרסאות ספורט וקאפ בנויה על בסיס הדגם עם 5 הדלתות, אולם מחלקת הספורט של רנו עיצבה אותה בצורה שלא ניתן לטעות בה.

החרטום החדש עבר טיפול רחב עם פגוש קדמי שונה, מערך פנסי חזית מודרני כולל תאורת לד חזקה ופתחי כניסת אוויר גדולים בתחתית הפגוש עצמו באזור שבו נמצאים פנסים נוספים בצורת דגל שחמט. המגאן אר אס מגיעה כסטנדרט עם היגוי לכל ארבעת הגלגלים וזה מסייע רבות להעלאת הבטיחות ושיפור האחיזה בפניות מהירות ובכיכרות. למכונית בעלת ההנעה הקדמית יש מערכת בקרת זינוק שמשחררת מהמנוע בנפח ליטר נקודה 8 הספק של 276 כוחות סוס ומומנט של 40 קגמ המטיסים את המכונית מעמידה למאה קמש תוך שש שניות דרך תיבת הילוכים ידנית בת 6 מהירויות או תיבה אוטומאטית כפולת מצמדים שמגיעה מהקליאו אר אס הקטנה יותר.
רנו מציגה בשלב ראשון שתי גרסאות, את גרסת הספורט הבסיסית ואת גרסת קאפ המקצועית יותר שכוללת דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה ומערכת מתלים ובולמי זעזועים מקצועית וספורטיבית יותר. ברנו אומרים כי לקראת סוף 2018 תגיע הגרסה החזקה ביותר שנקראת אר אס טרופי. המכונית עם ההנעה הקדמית מיועדת בראש ובראשונה לחובבי נהיגה וככזאת היא הגיחה להצצה קצרה לעיני הקהל בגראנד פרי של מונאקו בחודש מאי עדיין תחת מעטה חשאיות אולם בתערוכה הקרובה היא תוצג בגרסה הסופית שתגיע ארצה במהלך השנה הבאה.