ניימאר. "מרגיש בבית" (צילום: ספורט 5)
ניימאר. "מרגיש בבית" | צילום: ספורט 5

יומיים לאחר ה-0:7 האדיר של ברצלונה על סלטיק במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, שכלל ארבעה בישולים ושער של ניימאר, הכוכב הברזילאי התכבד להציג היום (חמישי) את שיתוף הפעולה החדש של המועדון עם מותג הגילוח ג'ילט.

הכוכב הברזילאי, שדחה לאחרונה הצעה אדירה מפאריס סן ז'רמן, אמר במהלך ההצגה: "בלי להיכנס למספרים, דיברתי עם הרבה מועדונים אבל פה אני מרגיש בבית, אני אוהד של בארסה. יש לנו את השחקן הכי טוב בעולם וזו הסיבה שאנחנו הקבוצה הטובה ביותר. קל לשחק עם ליאו מסי. יש בינינו הבנה מצוינת, כמו גם עם לואיס סוארס. כולנו עוזרים אחד לשני". על המטרות של הקבוצה לעונה הוסיף: "הסוד הוא להשתפר מיום ליום. אנחנו מקווים לכבוש יותר מ-131 השערים שהבקענו בשנה שעברה. פספסנו את ליגת האלופות בשנה שעברה, הייתה אכזבה גדולה. אבל אני מרגיש שתהיה השנה עונה נהדרת ונזכה בהרבה תארים וגביעים".

בנוסף, הכוכב התייחס לזכייה של ברזיל במדליית הזהב בריו: "לברזיל תמיד היו שחקנים ברמה העולמית הכי גבוהה. הלחץ במונדיאל היה אדיר, אבל עכשיו יש שחקנים מעולים וגם מאמן מצוין". על ילדותו סיפר: "כילד רציתי לחקות את רונאלדיניו, לשחק בנבחרת ובברצלונה. אני מרגיש שאני חי את החלום". לסיום, ניימאר השמיע ביקורת על חלק מחוקי אופ"א: "לדעתי כששחקן חוגג צריך לאפשר לו להוריד חולצה. פעם אהבנו לחגוג, אבל היום צריך לרוץ מהר לאמצע אחרת חוטפים צהוב".

שיתוף פעולה חדש בין ג'ילט לברצלונה
ג'ילט, מותג הטיפוח המוביל בעולם, הודיע על שיתוף פעולה עולמי עם ברצלונה. החיבור החדש מדגיש את המחויבות של ג'ילט לתמוך בהגעה להישגים הטובים ביותר בדרך לפסגה ואת חשיבותו של הדיוק במסלול לניצחון, על המגרש ומחוצה לו.

החיבור החדש מחזק את המחויבות המשותפת לסיוע בטיפוח הדור הבא, מתוך התפיסה המשותפת שאין קיצורי דרך למקומות שראוי להגיע אליהם. ג'ילט תדגיש את חשיבותו של הדיוק במסלול לניצחון, על המגרש ובעולם הטיפוח.

בנוסף לתמיכה במועדון, ג'ילט משתפת פעולה עם אחד מכוכבי המועדון ניימאר, כדי להבליט את הרגעים המשעשעים שבהם גברים מבינים שההתנהלות שלהם כבר לא מספיק טובה - בחיים ובגילוח. ניימאר משתמש בחשבון הטוויטר הפרטי שלו כדי לשתף תמונות מצחיקות ומוגזמות שלו מהימים שלפני הצלחתו המטאורית, והוא מעורר אצל גברים בכל רחבי העולם השראה לעצור ולבחון את ההרגלים הישנים שלהם בהומור ולהבין כמה הם התקדמו. ניימאר הוא שגריר עולמי של ג'ילט, ולאחרונה סייע לתמוך בקמפיין המותג - "מושלם אינו יפה", במשחקים האולימפיים בריו 2016 שנערכו בחודש אוגוסט.

ברצלונה הוא אחד ממועדוני הכדורגל הטובים בעולם, עם מחויבות בלתי-מתפשרת לזהות את השחקנים הטובים ביותר ולפתח אותם עוד מההתחלה ולטפח את הכישורים שלהם במגרש. עבור ברצלונה וג'ילט, הדיוק הוא ערך ליבה בסיוע לדור הבא להגיע להישגים ובטיפוחו. השותפות המורחבת נוצרה בעקבות התנופה של השותפות הבלעדית בדרום אמריקה, והיא מביאה את שיתוף הפעולה לבמה העולמית.

פרנצ'סקו טורטורה, מנהל המותג העולמי של ג'ילט, אמר: "השותפות עם ברצלונה הוא חיבור טבעי עבור ג'ילט, לאור העובדה ששני הגופים חולקים ערכי ליבה דומים ואחד מהם הוא דיוק. השאיפה שלנו היא להיות הטובים ביותר בעולם, כל אחד בתחומו. אנחנו שמחים לקדם את ענף הספורט הפופולרי ביותר בעולם ובמקביל לספק לאוהדים הזדמנויות נוספות לקחת חלק במשהו שהם אוהבים".

מאנל ארויו, סגן נשיא ומנהל האחראי על תחום השיווק והתקשורת בקבוצת הכדורגל ברצלונה ציין: "ברצלונה הוא אחד המועדונים המצליחים בעולם, והוא מעניק משקל רב לדיוק ולתפקיד שהוא ממלא על המגרש, אבל גם לחשיבותו בזיהוי כישרונות ופיתוחם. כארגון, דיוק הוא חלק מרכזי ב-DNA שלנו, וליטוש היכולות שלנו מאפשר לנו לשמור על מקומנו כאחד מהמועדונים המובילים בעולם. כמו ג'ילט, גם אנחנו מאמינים שאפילו מילימטר יכול להשפיע, והדיוק במשחק יכול להביא לגול מנצח".

כדי להביא את השותפות לחיים עבור אוהדי המועדון, ג'ילט תציג את סדרת "רגעים של דיוק על המגרש" באתר של ברצלונה. הקולקציה הדיגיטלית תביא רגעים נבחרים של השחקנים הכוכבים של המועדון, עם מהלכים מדויקים מהאימונים לקראת המשחקים הבאים. בנוסף, למותג ג'ילט תהיה נוכחות בכל הערוצים הדיגיטליים והחברתיים של מועדון הכדורגל ברצלונה, בנוסף לשלטי פרסומת באצטדיונים.

כל אלה משתלבים עם שאיפתו של המועדון להיות אחד ממוסדות הספורט העולמיים האהובים והנערצים בעולם. ביעד זה תומכים ערכי ליבה כגון: ענווה, מאמץ, שאפתנות, כבוד ועבודת צוות, והמועדון ידוע גם במחויבותו לחברה, הבאה לידי ביטוי באמצעות קרן מועדון הכדורגל ברצלונה ועבודתו לחינוך ילדים באמצעות הערכים החיוביים שבספורט. הצמיחה של המועדון בשנים האחרונות בלתי ניתנת לעצירה, עם יותר מ-300 מיליון אוהדים ברחבי העולם, ובזכותה המועדון הוא מוביל עולמי במדיה החברתית.