כריסטיאנו, גם הוא בקמפיין של "נייקי" (nike.co.il) (צילום: ספורט 5)
כריסטיאנו, גם הוא בקמפיין של "נייקי" (nike.co.il) | צילום: ספורט 5
"אל תגידו לי שיש לי פוטנציאל", זה הרעיון המרכזי העומד מאחורי קמפיין הכדורגל החדש של "נייקי" - "עכשיו, זה הזמן שלי". הקמפיין יושק בסרטון חדש בהופעת בכורה ב-18 במאי ויכלול כמה מהשמות החמים ביותר בעולם הכדורגל והכדורסל במטרה לפנות לצעירים המוכנים לעשות הכל בכדי להטביע את חותמם בספורט המקצועני.

הסרטון יוצג לראשונה בפייסבוק, בטוויטר, ביוטיוב וב-nikefootball.com ויוקרן ב-19 במאי במהלך גמר ליגת האלופות. לטובת הקמפיין גויסו כדורגלנים מובילים רבים, ביניהם כריסטיאנו רונאלדו, ניימאר, אנדרס אינייסטה, ווסלי סניידר, פרנק ריברי, מריו גצה, מסוט אוזיל, יאן מ'בילה, חבייר "צ'יצ'אריטו" הרננדס, וגם מאמנים בולטים דוגמת פפ גוארדיולה, לורן בלאן ואפילו כוכב מיאמי היט לברון ג'יימס.  

הכוונה היא שהצופים ייחשפו לתכנים אינטראקטיביים שיתגלו דרך מעברים נסתרים בסרטון, ונועדו לאפשר לספורטאי העילית לחלוק את התובנות שלהם על הרעב להצלחה. הסרטון האינטראקטיבי יעלה בכתובת youtube.com/nikefootball ויתחיל במשחק של צרפת נגד הולנד שנקטע בפתאומיות על ידי גל גובר של שחקנים צעירים הפורצים למגרש, מוכנים להסתער, להוכיח את הכישורים הדרושים כדי לנצח את השחקנים הטובים בעולם.

ב"נייקי" רוצים לייצג דור שלם של כשרונות צעירים אותם נעשה ניסיון לאתר במסגרת הפרויקט העולמי "THE CHANCE" הנערך גם בישראל. תכלית הפרויקט לאתר כדורגלנים צעירים ומוכשרים ביותר מ-55 מדינות ולהעניק להם הזדמנות חסרת תקדים להתגלות ברמה הבינ"ל.

בקמפיין תיחשף גם קולקציית נעלי Nike Clash,  Mercurial Vapor VIII, CTR360 Maestri II, T90 Laser IV ו-Tiempo Legend IV, שתהיה זמינה בפינות הכדורגל של "נייקי" בישראל החל מ-6 ביוני, כאשר כל התכנים יעלו גם דרך אתר הפייסבוק של "נייקי" ישראל.