בייל בקמפיין החדש (צילום: ספורט 5)
בייל בקמפיין החדש | צילום: ספורט 5

הצצה למאחורי הקלעים של הכוכבים הגדולים. גארת' בייל, ג'יימס הארדן ואנה איבנוביץ' חשפו את הפריט שמאפשר להם להתרכז במטרה בקמפיין חדש אותו השיקה Adidas.

הרגעים של המחשבות של לפני העלייה למגרש הם כאלה שעיתונאים או מצלמות לא יכולים להגיע אליהם. מאותה סיבה, חברת ההלבשה הגרמנית הציגה קולקציה תחת דגש על פוקוס מירבי בזמן אמת. מדובר בקריאה לספורטאים שמתחרים להקדיש את הדקות של לפני העלייה למגרש להתמקד בשקט הנפשי שלהם, תחת ההבטחה: "FIND FOCUS".

הקולקצייה החדשה עליה עבדו כשנתיים במחלקת המחקר והפיתוח של המטה הבינלאומי, עוצבה בהשראת הרגעים המנטליים והפסיכולוגיים של הספורטאי, רגע לפני שהוא עולה למגרש. מטרת קולקציית ה-“Athletics” היא לתת את המענה על כך בעיצובים פונקציונאליים, תוך שימוש בטכנולוגיה חדישה מוצר הדגל של הקולקציה, העומד בראש הקמפיין , הינו קפוצ'ון לבן (Z.N.E Hoody) המתאים לכל ספורטאי לשמירה על ריכוז ופוקוס לפני העלייה למגרש.

הקפוצ'ון כולל אלמנטיים עיצוביים המסייעים בהפחתת הסחות הדעת ואי נוחות של הספורטאי באמצעות בד דו שכבתי ובניית תפר ייחודי המאפשר תנועה חופשית. כמו כן, ניתן למצוא אלמנטים נוספים כדוגמת: כיסי רוכסן מוסתרים לאחסון החפצים האישיים, תוויות מוסתרות פנימיות ושילוב של בדי הכותנה והפוליאסטר יחד מקנים נראות אסתטית ואופנתית ההופכים את המוצר לחיוני עבור עולם הספורט ובדרך אליו.  

פריט הלבוש שיגיע לישראל ב-7.9, זכה למחמאות מגארת' בייל: "ספורט זה לא רק משחק שאני משחק, ספורט זה מי שאני, מה שאני ואיך שאני. זה מלווה אותי בכל שנייה על מגרש ומחוצה לו בכל רגע שאני חי. הקולקציה החדשה מעוררת השראה ומאפשרת לי להכין את עצמי אסטרטגית לפני המשחק תוך כדי פוקוס אינסופי".