כריסטיאנו רונאלדו בקמפיין החדש (צילום: מערכת ONE)
כריסטיאנו רונאלדו בקמפיין החדש | צילום: מערכת ONE

חברת הלבשת הספורט העולמית נייקי, יצאה בקמפיין חדש, הנקרא "My Time is Now", ומציין את השאפתנות של הדור הצעיר בענף הכדורגל. הרעיון המרכזי מאחורי הקמפיין הוא המשפט "אל תגידו שיש לי פוטנציאל, עכשיו זה הזמן שלי". הקמפיין הושק בסרטון חדש וכולל את השמות החמים ביותר בעולם הכדורגל.

הסרטון הוצג לראשונה ברשתות החברתיות פייסבוק, טוויטר, באתר יוטיוב וב-nikefootball.com ויוקרן גם במהלך גמר ליגת האלופות. בסרטון מופיעים כדורגלנים מובילים רבים, שישחקו בקרוב על המגרשים בפולין ובאוקראינה ביורו 2012 או מאוחר יותר במהלך הקיץ; בהם כריסטיאנו רונאלדו, ניימאר, אנדרס אינייסטה, ווסלי סניידר, פרנק ריברי, מריו גצה, מסוט אוזיל ועוד.

גם פפ גוארדיולה, לורן בלאן ואפילו כוכב הכדורסל לברון ג'יימס, יופיעו בסרטון בהופעות אורח מיוחדות. עם התקדמות האקשן, ייחשפו הצופים לתכנים אינטראקטיביים שיתגלו להם דרך מעברים נסתרים בסרטון, ונועדו לאפשר לספורטאי העילית לחלוק את התובנות שלהם על הרעב להצלחה, ויעניקו לדור הספורטאים הצעיר השראה למצוינות.

בתחילת הסרטון מתואר משחק של צרפת נגד הולנד. המשחק נקטע בפתאומיות על ידי גל גובר של שחקנים צעירים הפורצים למגרש, מוכנים להסתער, להוכיח את הכישורים הדרושים כדי לנצח את השחקנים הטובים בעולם. בקוצר הרוח שלהם ובמדי השחור-לבן הייחודיים להם, הם מייצגים דור שלם של כישרונות צעירים שנייקי מאתרת בימים אלו במסגרת הפרויקט העולמי "THE CHANCE" הנערך גם בישראל. תכלית הפרוייקט היא לאתר כדורגלנים צעירים ומוכשרים ביותר מ-55 מדינות ולהעניק להם הזדמנות אמיתית חסרת תקדים להתגלות ברמה הבינלאומית.

ריברי במהלך הצילומים לקמפיין (צילום: מערכת ONE)
ריברי במהלך הצילומים לקמפיין | צילום: מערכת ONE

בעוד הצעירים מנסים את מזלם על המגרש, מצטרף אליהם דור כדורגלנים חדש וכוכבים אגדיים נוספים, ואז המשחק מתחמם. ניימאר מתעלף אחרי שמדהים את הקהל ביכותותיו, ג'רארד פיקה ואנדרס אינייסטה מגיחים בחליפות עסקים, ואפילו כריסטיאנו רונאלדו ננכס למדי השחור-לבן של הצעירים, אבל החולצה שנותרה לו במידה קטנה. הוא בכל זאת לובש אותה ומצטרף למשחק.

סניידר בועט מול חומה מעובה מדי במהלך הסרטון (צילום: מערכת ONE)
סניידר בועט מול חומה מעובה מדי במהלך הסרטון | צילום: מערכת ONE

הקמפיין חושף את קולקציית נעלי Nike Clash, אותה יהיה ניתן לראות הקיץ על רגליהם של שחקני העילית ברגעים הגדולים על המגרש ובמפגשי האיתנים בין הנבחרות היריבות. נעלי Mercurial Vapor VIII, CTR360 Maestri II, T90 Laser IV ו-Tiempo Legend IV יציגו חדשנות ביצועית ועיצוב המייצג התנגשות של צבעים. מצד אחד הלבן המסורתי עם צבע נועז המייצג את הדומיננטיות של כל דגם על המגרש.