sportFive1099748 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5

נראה ששירות הסטרימינג נטפליקס מתכוון להרחיב את אופקיו ומעוניין להצטרף לתעשיית הגיימינג, כאשר דיווח מאתר The Information במהלך הימים האחרונים מציין כי מנהלים מצד נטפליקס מקיימים מגעים עם בכירים ומפיקים ותיקים מתעשיית משחקי המחשב, על מנת שתוכל להרחיב את פעילותה.

לפי הדיווח, נטפליקס מעוניינת להציע ללקוחות חבילות משחקים בתשלום, ממש כמו שירות האפל ארקייד שהושק בשנת 2019 והציע למשתמשים משחקים בלעדיים בתשלום חודשי. לאפל השירות השתלם, והיא ממשיכה לתחזק את השירות באופן עקבי.

מצד נטפליקס לא הכחישו את הידיעה, ודובר של נטפליקס מסר לאתר Polygon בתגובה: "המשתמשים שלנו מעריכים את המגוון והאיכות של התוכן שלנו, ואנו מעוניינים להמשיך ולהרחיב אותו עוד - החל מסדרות ודוקו, סרטים וריאלטי. חלק מהמשתמשים שלנו אוהבים גם להרגיש חלק מהסיפורים שהם אוהבים, ואיפשרנו זאת באמצעות תכניות אינטרקאטיביות ומשחקים המבוססים על התכנים שלנו. אנו נשמח להפיק עוד תכנים אינטראקטיביים".

נטפליקס כבר התנסתה בעבר עם תכנים אינטראקטיביים, ושיחררה בעבר את הסרט "מראה שחורה: בנדרסנאץ'" שמאפשר לשחקנים לבחור את ההחלטות עבור הדמות הראשית, ממש כמו משחקי Choose your own adventure, ואף סיפקה משחקים לסדרה Stranger Things.

נטפליקס הפיקה גם את סדרת האנימה המבוססת על המשחק Castlevania של חברת קונאמי, או את סדרת הפנטזיה The Witcher של Cd Projekt Red, והיא עתידה לפתח גם עוד מגוון סדרות המבוססים על משחקים מוכרים בעתיד, כך שהיא לא זרה לעולם הגיימינג.

למרות שעוד ועוד שירותי סטרימינג צצים לאורך השנים ומהווים תחרות ישירה לנטפליקס, בחברה לא מודאגים מאפל טיוי, דיסני פלוס, HBO מקס או אמאזון פריים, וציינו בעבר כי התחרות שלהם נובעת בעיקר ממשחקים כמו פורטנייט.

הצעד של נטפליקס לא מפתיע, והיא למעשה אחת מהחברות הגדולות בשוק שעד עכשיו לא החלה צעדים משמעותיים בעולם הגיימינג. המתחרות שלה כמו אמאזון, מיקרוסופט, אפל וגוגל, כולן כבר החלו את צעדיהן ולאמאזון יש את Amazon Luna, לגוגל את פלטפורמת ה-Stadia, אפל עם שירות הארקייד, ומיקרוסופט עם שירות ה-Game Pass.

מכיוון והנושא בתחילת דרכו, לא נחשפו פרטים נוספים, אך מעניין לראות באיזה מודל נטפליקס תבחר ביום שבו זה ככל הנראה יקרה. האם היא תבחר בדרך דומה כמו של מיקרוסופט וה-Game Pass ותבחר רק להפיץ משחקים של חברות שונות מהתעשייה, או שתחליט לפתח תכנים הבלעדיים לפלטפורמה שלה.