שופינג מיוחד לאוהדי מכבי (צילום: ספורט 5)
שופינג מיוחד לאוהדי מכבי | צילום: ספורט 5
Get Adobe Flash player

האם מכבי תל אביב תבטיח רשמית וסופית את האליפות ביום שבת? אחרי שביזבזו הזדמנות אחת לחגוג בדרבי, הצהובים יפגשו את סגניתם הפועל באר שבע בווסרמיל. מי שצפוי להגיע לארץ ולנכוח במשחק הוא הבעלים מיץ' גולדהאר, שישים בצד את עיסוקיו בקנדה בתקווה לחזות בחגיגות האליפות. הבוקר (חמישי) נערכה מסיבת העיתונאים של פאולו סוזה לקראת המשחק, אותה פתח הפורטוגלי עם חלוקת כבוד ללופא קדוש ז"ל.

"אנחנו במקום הראשון מאז תחילת העונה, ושם אנחנו רוצים להישאר", אמר סוזה בפתיחת דבריו. "ב"ש עושה עונה מצויינת והמשחקים שלנו מולם היו שקולים, אבל אנחנו רוצים להמשיך במסלול שלנו ולהמשיך לנצח. זה הזמן לסיים את מה שהתחלנו ולתקן גם את ההפסד בווסרמיל. בשבת הייתי רוצה לראות את שחקניי עם מנטליות של ווינרים, ונרצה לראות איך הם מיישמים את הפילוספיה של המעדון על המגרש".

"אני מסכים עם כך שמול סכנין היכולת היתה רחוקה מהרמה לה הורגלנו", הוסיף המאמן, "אבל בדרבי שלטנו ובעטנו יותר מהיריבה לשער, כך שלמרות שהפסדנו, לא שיחקנו כל כך גרוע כמו שניסו לצייר זאת. ברור שאני חש בהתרגשות לקראת האפשרות להבטיח זכיה, אבל אני חש בכך כבר מהמחזור הראשון, כי בישראל חוגגים מוקדם מאוד. קשה מאוד לזכות בתואר פעמיים ברציפות אחרי 10 שנים ללא הצלחת, ולכן אני מתרגש לסיים את מה שהתחלנו. ישראל זו לא מדינה קלה, התרבות והאנשים שונים ממה שהורגלתי לו במקומות אחרים. כולם כאן צריכים להיות פחות ציניים ויותר ריאליים, הענף יצמח".

ברק בדש הכחיש כי ההפסדים האחרונים קלקלו למישהו במועדון את ההנאה או את הטעם: "ברור ששמענו דיבורים על טעם חמצמץ ו'אליפות לא מרגשת', אבל לכל אליפות יש את העוצמות שלה ובטח שזה מרגש אותנו. אי אפשר לדבר על אדישות בדרבי, פשוט יש משחקים שלא מסתדר לך כלום. בשורה התחתונה האליפות מגיעה למכבי, שהיא הקבוצה הכי טובה בליגה. כמועדון, הניהול כאן הוא פנטסטי ורואים את זה על המגרש. אנחנו מדברים על זכיה, אבל צריך לזכור שיש לנו עוד משחק לנצח".

בצהריים חנך המועדון את החנות החדשה שלו ברחוב דיזנגוף בעיר, כאשר נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס חתך את הסרט וסיפר: "אנחנו מרוצים מאוד מחנות המזכרות הרשמית הראשונה בת"א. גולדהאר הבהיר מההתחלה שהוא הגיע לטובת תהליך של שנים והנה עוד חלק בו. עבדנו על זה המון זמן, אבל חיכינו למיקום הנכון ולפיתוח המוצרים הנכונים. יש לנו המון עיצובים ומוצרים מעניינים שייתנו לאוהדים ולקהל הפוטנציאלי חוויה נוספת מעבר ההגעה למגרש. המטרה היא לספק לאוהדים הנאה נוספת מהזיהוי עם מכבי ת"א, וכמובן שגם להגדיל את הרווחים של הקבוצה ולצמוח בפן העיסקי. למדנו ממועדונים אחרים בעולם. אליפות? הגענו לקו הסיום, אבל זה לא נגמר עד שנחצה אותו".

טל מועלם, מנהל המסחר, הוסיף: "השקענו הרבה מחשבה ומאמצים להגיע לחנות ברמה גבוהה ועשינו הרבה מחקרים לשם כך. אנחנו מייצירם המון מהמוצרים בעצמנו כדי לתת כבוד למותג ולאוהדים ושואפים להמשיך ולהתפתח".