קצב מכירות מרשים (אלן שיבר) (צילום: ספורט 5)
קצב מכירות מרשים (אלן שיבר) | צילום: ספורט 5

אחרי שהיורו תם, מוקדמות מונדיאל 2018 נמצאות ממש מעבר לפינה. נבחרת ישראל זכתה לבית קשה במיוחד במסגרתו תפגוש בין היתר את איטליה וספרד אך נראה שעובדה זאת לא מרתיעה במיוחד את האוהדים. חודש לפני משחק הפתיחה ב-5 בספטמבר מול הסקוואדרה אזורה, נמכרו מעל ל-10,000 מנויים למפגש המרתק בסמי עופר. לשם השוואה, בתקופה המקבילה בקמפיין הקודם נמכרו בשלב הזה כ-6,000 מנויים בלבד. כמו כן החלה מכירת תאי צפייה לחברות מסחריות ובודדים, הכוללים אירוח וחניה. 

אלישע לוי, שקיבל את המפתחות להובלת הנבחרת הלאומית כבר לא יכול לחכות. "מהשיחות שלי עם השחקנים במהלך מחנה האימונים לקראת משחק הידידות מול סרביה ומשיחות שאני מקיים אתם באופן שוטף, ברור לי שהם נרגשים ומייחלים למפגש המחודש עם אוהדי ואוהדות הנבחרת", סיפר המאמן, "ברור שעבורי באופן אישי, כמי שיתייצב לראשונה במשחק בית כמאמן הנבחרת, זה יהיה אירוע עוצמתי במיוחד".

המאמן העניק חשיבות גדולה לתמיכה של הקהל הישראלי: "אנחנו מייחלים לכך שבכל אחד ממשחקי הנבחרת האצטדיונים יהיו מלאים עד אפס מקום, כי הכוח שהנבחרת מקבלת מהיציעים הוא חלק משמעותי מהעוצמה והמחויבות שלנו. אנחנו חייבים את הקהל מאחורינו כדי שהאווירה תהיה מחשמלת וברור שניתן הכל לטובת הקהל. הביחד הזה הוא כל הסיפור שלנו".
 
מנכ"ל ההתאחדות, רותם קמר, התייחס לקצב המרשים של מכירת המנויים: "זה מרשים ומלמד על שני דברים מרכזיים: ראשית, החיבור החזק ונעדר התנאים בין הנבחרת לאוהדים ולאוהדות, קשר מחייב ומרגש. שנית, ההחלטה שלנו לשמור על מחירים אטרקטיביים מוכיחה את עצמה קמפיין שני ברציפות.

"ברור שלזהות היריבות יש קשר לקצב", הודה קמר, "אבל אני מאמין כי הקהל בוחר קודם כל לשמור אמונים ולתמוך בנבחרת שלו. הרכב האוהדים והאוהדות במשחקי הנבחרת משופע במשפחות, לפעמים אף שילוב של שלושה דורות, וזה משהו שהקהל מאוד מתחבר אליו. אני תקווה שלכולנו תהיה חוויה מוצלחת בקמפיין הקרוב״.