שחקני נתניה. יציגו מותג חדש על הגופיה (אמיר לוי) (צילום: מערכת ONE)
שחקני נתניה. יציגו מותג חדש על הגופיה (אמיר לוי) | צילום: מערכת ONE

לאור ההצלחה וההישגים הנאים של מועדון הכדורסל ברק נתניה, ההעפלה ההיסטורית למעמד חצי גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב ב–15 לפברואר בהיכל נוקיה, ההתבססות בצמרת ליגת ווינר והמקום החמישי בטבלה, החליטו בהנהלת קניון השרון לאמץ את הקבוצה מעיר היהלומים.

בהחלטה זו מצטרף קניון השרון למעגל נותני החסויות של המועדון הנתנייתי והופך להיות הספונסר הראשי של הקבוצה. מעתה תקרא הקבוצה קניון השרון ברק נתניה.

במועדון הביעו שביעות רצון רבה מהחתימה על חוזה האימוץ, מכיוון שקניון השרון נחשב למותג מצליח, תוסס ואטרקטיבי בעיר ומזוהה מאוד כמקום מפגש פופולרי לרבים מתושבי העיר, כמרכז קניות ובילוי לכל הגילאים, דבר העולה בקנה אחד עם מדיניות הקבוצה, המזוהה מאוד עם הקהילה והאוהדים בנתניה.

בהנהלת קניון השרון אמרו הערב כי החתימה על הסכם האימוץ עם קבוצת הצמרת תואמת למדיניות האסטרטגית של הקניון והיא להיות מזוהים עם קבוצה השייכת לקהילה, לעיר ולאוהדים.

עוד הוסיפו בהנהלת הקניון כי הם שמחים להצטרף ולהיות חלק מן ההצלחה של מועדון הכדורסל ברק נתניה, הצלחה שסוחפת אחריה רבים מתושבי העיר, מבוגרים, צעירים וילדים.

הקהל של נתניה (אמיר לוי) (צילום: מערכת ONE)
הקהל של נתניה (אמיר לוי) | צילום: מערכת ONE

כבר מחר בשעה 17:00 יגיעו שחקני מועדון הכדורסל לרחבה המרכזית בקניון השרון למפגש עם אוהדים ותושבי העיר. במהלך האירוע יוכלו המשתתפים להתחרות בכוכבי הקבוצה בקליעות לסל ולזכות בכדורים, חולצות וצעיפים.

בנוסף, במהלך העונה מתכוונים במועדון ובקניון השרון לקיים פעילויות משותפות ואירועים במטרה לחזק את הברית בין הקבוצה לקניון הנתנייתי.