(GETTY) (צילום: ספורט 5)
(GETTY) | צילום: ספורט 5
בקרוב המדים ייראו אחרת (GETTY) (צילום: ספורט 5)
בקרוב המדים ייראו אחרת (GETTY) | צילום: ספורט 5

חידוש בספורט האמריקאי. על פי דיווחים בתקשורת המקומית החל מעונת המשחקים 2017/18 קבוצות ה-NBA ישחקו עם לוגו של ספונסר של חברת מסחרית על גופיית המשחק. בכך תהפוך ליגת הכדורסל הטובה בעולם לליגה המשמעותית הראשונה בצפון אמריקה שתציג לוגואים על מדי המשחק.

הערב החליטו ראשי הקבוצות לאשר את התקנה החדשה לפיילוט של שלוש שנים, שתחל כאשר גם ההסכם עם חברת הלבוש נייקי ייצא לדרך. סמלי הספונסרים השונים יופיעו בצד שמאל של הגופיה ואילו הסמל של נייקי בצד ימין.

הקומישינר אדם סילבר התייחס למהלך של הקבוצות וסיפר כי מדובר בעוד צעד להגדלת ההכנסות של הליגה והמועדונים המרכיבים אותה. ראשי המועדונים מקווים כי המהלך החדשני יכניס לקופתם 4-6 מיליון דולרים בעונה.

יש לציין כי בליגת ה-WNBA כבר הוכנס שימוש בחסויות על מדי המשחק כאשר לעיתים הם גם מוטבעים על גבי מדי האימון של קבוצות ה-NBA.