נדרשים לעזור לקבוצה. אוהדי ירושלים (צילום: עודד קרני) (צילום: ספורט 5)
נדרשים לעזור לקבוצה. אוהדי ירושלים (צילום: עודד קרני) | צילום: ספורט 5
שוקלים לצאת מוקדם לפיינל 8. חומסקי והראל (צילום: אלן שיבר) (צילום: ספורט 5)
שוקלים לצאת מוקדם לפיינל 8. חומסקי והראל (צילום: אלן שיבר) | צילום: ספורט 5

בהפועל ירושלים משלימים עם המציאות שבה עונת 20/21 תיפתח ככל הנראה ללא קהל, אך נערכים לעתיד. הקבוצה יצרה בימים האחרונים קשר עם בעלי המנויים והציעה להם לתמוך בקבוצה, כל אחד על פי יכולתו הכלכלית. במידה שתאושר כניסת קהל העונה, התמיכה תהווה מקדמה על המנוי העתידי. אם לא תותר כניסת קהל, התמיכה תישאר כתרומה כספית למועדון.

למעשה, מדובר ביוזמה של האוהדים עצמם. במהלך הקיץ פנו כמה מאוהדי הקבוצה להנהלה ושאלו כיצד הם יכולים לעזור לקבוצה בתקופה המאתגרת הזו, למרות שאין מכירת מנויים. במועדון החליטו להרים את הכפפה ובימים האחרונים החלו להתקשר לכמה מאות אוהדים, ראשית כדי לבדוק מי מבעלי המנויים מעוניין בפיצוי על העונה שעברה, כגון הנחה על מחיר המנוי העתידי.

במועדון הופתעו לגלות שרק כמה אוהדים בודדים אכן התעניינו בפיצוי, ולפיכך הציעו לאוהדים לתמוך כלכלית בקבוצה, כל אחד על פי יכולתו, במסגרת מנגנון שבו ברגע שתותר כניסת קהל - כל שקל שייתרם יקוזז ממחיר המנוי העתידי, נוסף להטבה מסוימת.

בקבוצה קיבלו את ההיענות בשמחה רבה, וציינו כי בתקופה הנוכחית הבעלים לקחו על עצמם התחייבויות כספיות גדולות מאוד, בוודאי כאשר נושא רשת הביטחון לא סוכם באופן ודאי וסופי. בבירה הדגישו כי כל היוזמות של האוהדים נעשות מרצונם הטוב וכי הם כמובן לא מחייבים אף מנוי לתרום מכיסו.

בתוך כך, האדומים ממשיכים בהיערכות לפיינל 8 באתונה שייצא לדרך ב-30 בספטמבר. בקבוצה שוקלים לצאת ליוון עוד לפני יום הכיפורים שחל ב-27-28 בחודש, וזאת מכיוון שהיוונים דורשים להציג בכניסה למדינה תוצאות שליליות לקורונה בתוקף של עד 72 שעות לפני מועד הטיסה, וביום הכיפורים כמובן שלא יהיה ניתן לערוך בדיקות. במועדון מחכים להגרלת חצאי הגמר ולפרסום פרוטוקול הבריאות של האירוע, ויחליטו על מועד היציאה לאתונה בהתאם. כזכור, מחזיקת הגביע תפגוש ברבע הגמר את בורגוס הספרדית.