במבי ת'אג, המתמודדת האירית באירוויזיון 2024, דורשת שישראל תודח. הסיבה: התגובות של פרשני האירוויזיון הישראלים במהלך השידור, עקיבא נוביק ואסף ליברמן. בראיון ל-RTE, תאגיד השידור האירי, סיפרה הזמרת כי היא זועמת על נוביק וליברמן בגלל שאמרו לפני שעלתה לשיר בחצי הגמר הראשון: "תכינו את הקללות שלכם".

"יש בי הרבה יותר כעס ודרייב עכשיו לקראת ההופעה", סיפרה הזמרת על תחושותיה. "יש בי כעס על משלחות שמפרות את החוקים של איגוד השידור האירופי ושעדיין מרשים להם להשתתף. יש תופי מלחמה בלב שלי כדי לדחוף את ההופעה שלי קדימה, יותר מאי פעם. זו הפרה של החוקים ואני מקווה שה-EBU יתייחסו בהתאם".

על פניו, נשמע שמדובר באיומים ריקים: תאגיד השידור האירי סירב להגיד האם יגיש תלונה נגד תאגיד השידור הישראלי, ודובר מטעם האירים הכריז כי הם לא הולכים לדרוש שישראל תודח מהתחרות. איגוד השידור האירופי הצהיר: "דיברנו עם 'כאן', גוף השידור הישראלי, על נושא זה, והדגשנו את החשיבות של כבוד לכל האמנים מצד כל המגישים בתחרות".

כזכור, במבי ת'אג הביעה בחודשים האחרונים את מורת רוחה מההשתתפות הישראלית בתחרות, ואתמול בראיון סיפרה: "כשהודיעו שישראל עלתה לגמר - בכיתי יחד עם המשלחת שלי". לגבי ההשתתפות של ישראל בתחרות השנה, לת'אג יש כמובן דעה נחרצת. לטענתה "זה לגמרי מאפיל על הכל, והולך נגד כל מה שהאירוויזיון אמור להיות. זו קבוצה גדולה של אנשים, והמתחרים שלהם לא מורשים אפילו לפגוש אותנו - שחס וחלילה לא ננהל שיחה שבה דעתם עלולה להשתנות. זה ללא ספק מטיל ענן גדול על כולם".