בין כל החשבונות והדו"חות שמגיעים לתיבת הדואר, מדי פעם אנחנו מקבלים הזמנה לחתונה או אירוע אחר. כן, סוף סוף מכתב אישי. אבל מה אפשר ללמוד מכתב היד על הכוונות של השולח? בואו נפענח באמצעות הגרפולוגיה.

כתב יד קריא

אין תמונה
כתב יד קריא

קיבלתם מעטפה והכתב היה קריא וברור? השולח מאוד מעוניין שתגיעו לאירוע שלו. יותר מזה - הוא אוהב אתכם ללא קשר למתנה שתביאו לו.

 

כתב יד בלתי קריא

אין תמונה
כתב יד לא קריא

קיבלתם מעטפה והכתב אינו ברור וקריא? השולח לא יודע במאה אחוז אם הוא רוצה שתגיעו לאירוע שלו. כנראה שהוא עורך אירוע למרות שהוא לא משתגע מכל ההמולה שמסביב.

 

כתב יד הקרוב לבול

אין תמונה
הכתב קרוב לבול

קיבלתם מעטפה והכתב קרוב לבול? השולח הוא אדם מאוד נוסטלגי. הוא בטח זוכר שהזמנתם אותו לפני 15 שנה לחתונה שלכם, ולכן הוא מזמין אתכם היום לאירוע שלו. אתם בטוחים שאתם רוצים ללכת?

 

כתב יד בצדה השמאלי של המעטפה

אין תמונה
הכתוב בצד שמאל

קיבלתם מעטפה בה הכותב נצמד לצד שמאל? השולח הוא אדם שבורח מעברו, ולכן לא ברור מדוע הוא מזמין אתכם לאירוע שלו. יכול להיות שהוא רוצה להראות לכם עד כמה הוא הצליח בשנים האחרונות.

 

כתב יד מקושט על המעטפה

אין תמונה
כתב יד מקושט

קיבלתם מעטפה עם כתב יד מקושט? השולח מזמין אתכם משום שהוא יודע שאתם נוהגים לתת צ'קים שמנים. מדובר במעמיד פנים שמשתוקק לפרסום בקרב חבריו, והוא יעשה הכול כדי למצוא חן ולהרגיש בעניינים.

 

המילים נכנסות לתוך הבול

אין תמונה
הכתוב נכנס אל תוך הבול

קיבלתם מעטפה והמילים נכנסות לתוך הבול? אם תבואו או לא תבואו לאירוע שלו, זה לא מעניין אותו. הוא בכלל לא יודע למה הוא עורך אירוע, כנראה שאשתו הכריחה אותו.

 

המילים נרשמות גבוה מדי

אין תמונה
הכתוב בגובה הבול

קיבלתם מעטפה בה המילים נרשמו בגובה הבול? תבדקו אם בכלל מתקיים אירוע כלשהו. יתכן שהשולח מדמיין שיש לו אירוע.

 

המילים נרשמות נמוך מדי

אין תמונה
הכתוב בתחתית המעטפה

קיבלתם מעטפה בה הכתב צמוד לתחתית המעטפה? אולי כדאי שלא תפתחו את המעטפה. לכו תדעו מה רשום לכם בפנים, אולי זה יהיה משהו שיאכזב אתכם.

 

זכרו: אל תיקחו מעטפה אחת ותרוצו איתה לשולח. על מנת לאבחן באופן מעמיק כתב יד, נדרש אבחון של גרפולוג מומחה.

מרדכי שרם הינו גרפולוג מומחה ממכון פלאי הגרפולוגיה, העורך סדנאות גיבוש וניתוחים אישיים על פי הגרפולוגיה

>> עוד גרפולוגיה: איזה קריירה תתאים לך?
>> למה אסור לקיים יחסי מין לפני החתונה?