הצעת נישואים פומבית נחשבה פעם כפסגת הרומנטיקה שאחד יכול לעשות למען אהובתו. לצערנו היום מדובר בטרנד מעיק, שלא לומר מביך בואכה משפיל. אחרי הכל מדובר בשאלה גורלית שנשאלת בפני מיליארד צופים (בהנחה שאתם צרכני תקשורת אובססיביים וגרופים של youtube), ולא תמיד הגברים בתמונה לוקחים בחשבון את זכות הווטו שלנו. שזה אומר – לסרב.  לא נעים, אבל היי – להתחתן רק כי את לא מעוניינת להביך את אהוב לבך שכרע ברך זה עתה זה הרבה יותר גרוע.

video platformvideo managementvideo solutionsvideo player

ובכן, זה בדיוק מה שקרה בשבוע שעבר לג'ייקוב ווטרדייל, בחור שהחליט להציע נישואין לחברתו ג'ודי במהלך תכנית של אלן דג'נרס. שניות ספורות אחרי שג'ייקוב שלף את הטבעת, ג'ודי, חברתו הממררת בבכי, זעקה "אני לא יכולה, אני מצטערת!", וברחה. התגובה ההמומה של הקהל המצחקק, כמו גם אלן, המנחה המחוייכת, עוררו גל שמועות ברשת, ולפיהן כל הקטע היה מבויים. ייתכן, אבל  לנו זה לא ממש משנה. לרגל המאורע המביש, אספנו עבורכם מקבץ של כמה מן הדחיות המשפילות שרצות ברשת, כדי שהבנים יראו וייראו. רוצות לומר: תציעו לנו נישואים בהמוניכם, אבל אנא עשו זאת בטוב טעם.

"אבל למה לפני האוכל למה?"

טוב, אנחנו ממש רוצות לרחם על הבחור הזה, אבל קצת קשה לנו. מכל המקומות הרומנטיים בעולם, הפסבדו – רומיאו הזה בחר לכרוע ברך דווקא באתר הסעדה של מזון מהיר בקניון, כשגיטריסט זייפן כופה את עצמו על הסיטואציה. אאוץ'. הבחורה, אגב, בצדק, אומרת לו "או מיי גאד", לוקחת את הרגליים וטסה משם.

"אני לא חושבת שאני יכולה לעשות את זה עכשיו"

הבחור האומלל הזה החליט שהוא רוצה להציע לחברתו לבלות איתו את שארית חייה דווקא במהלך משחק כדורסל. השניים עלו יחדיו למגרש, ובאקט רומנטי, הבחור כרע ברך, ושאל את ה-שאלה. מיד אחרי שהשדרנים מתבדחים על זה שהם היו רוצים לראות את הבחורה בסיטואציות האלה אומרת פעם אחת "לא", המשאלה שלהם מתגשמת.
"אני לא ממש יכולה לעשות את זה עכשיו", ממלמלת הארוסה הפוטנציאלית, רגע לפני שהיא נוטשת את הגבר שלה דחוי ומושפל על הרחבה.

"על מה לעזאזל חשבת?"

לא ברור מתי זה קרה, אבל מסתבר שמגרש כדורסל נתפס כמקום מאוד רומנטי לשאלה הגורלית. והנה עוד בחור שבחר לעשות את הצעד לקול תשואות הקהל. הוא שולף טבעת, רק כדי לצפות באישה שהוא אוהב, סותרת לו ופותחת במנוסה. היינו חושבות שמדובר בסיפור מזוייף אילולא הצילום החובבני שמעביר רושם של הצעה אותנטית. איך שלא יהיה, הימור שלנו – לאחר ביטול המנוי העונתי שלו, הוא לקח את הכסף וקבע פגישה לפסיכיאטר ממש, אבל ממש, מעולה.

"חייך, אכלת אותה"

הבחור הזה החליט להציע לחברתו, קתרין, במהלך שעשועון טלוויזיה אוסטרלי. "אנחנו יחד כבר שלוש שנים", הוא מתחיל לנאום, רגע לפני שהוא כורע ברך, "תעשי אותי הגבר הכי מאושר בעולם אם תהיי אישתי". תגובתה הבלתי צפויה של קתרין – בכי היסטרי וריצה לעבר הקהל. "זה לא עבד כל כך טוב", מנסה מנחה השעשועון לפרשן. קאט לפרסומות.

אז בנים, עצה שלנו: ארוחה רומנטית בבית, אור נרות, שושנים, שמפניה. הכי פשוט, הכי יפה. אה, ובלי מצלמות. ככה גם אם נגיד לכם "לא", לפחות לא יהיו לזה עשרים מיליון כניסות ביו טיוב. גם זה משהו.

אז מה את אומרת? אמיתי או מבויים? תעשי לייק ושתפי את כולנו

>> מה למדנו מהצעת הנישואים הטלוויזיוניות?