אחרי שהציעה קולקציה מוזלת ומוצלחת במיוחד לכלות ברשת הקמעונאית David's Bridal, מתפנה ורה וונג לסחוף אחריה המון של שושבינות, או בעברית: החברה הכי טובה של הכלה. האם המלכה של שמלות הכלה באמריקה משיקה בימים אלה קולקציית שמלות מפוארת במחירים זולים במיוחד אשר נעים בין 150 ל-250 דולר (600-1000 שקל), מחירים עממיים כמובן בהשוואה למה שהיא מרוויחה על וואן פיס לאיזה ג'ניפר לופז אחת אחת.

אין תמונה
שמלות יפות במחירים לכל כיס. הקולקציה החדשה של וונג

חרוצה כמו נמלה ומגלגלת מיליונים

מלבד אישיות חרוצה, וורה וונג היא גם אשת עסקים חריפה ומבריקה. אחרי שיצרה לעצמה שם ומקום של כבוד על השפיץ של הקצה בפסגת עיצוב שמלות הכלה של כל המי ומי, זו החליטה שלא לשים רגל על רגל על ההינומה הלבנה ולנוח על זרי הדפנה של הבוקה. במקום – המשיכה לעבוד במרץ על קצת יעד חדש בעזרת קולקציות זולות יותר להמונים.

אין תמונה
הצליחה להתחמק מקיטש נוראי. ורה וונג ל-david's bridal


לזכותה ייאמר כי ליין בגדי השושבינות שלה מצליח שלא ליפול אל מלכודת הקיטש המוכרת כל כך בעולם הזה. לראייה: במקום קפלים מטורפים מטפטה בגוון פוקסיה, ובדים שעושים לנו צמרמורת רק מלהסתכל עליהם, וונג מציגה אלגנטיות מושלמת בשמלות בגזרות נשיות להפליא עם טאץ' אפים עדינים שעושים את כל ההבדל. תוסיפו לזה טווח מידות רחב במיוחד המיועד לקולביות החד מימדיות, כמו גם בעלות הקימורים המרשימים, וקיבלתם שמלה שכמעט וגונבת את ההצגה לכלה.

אין תמונה
מתוך קולקצית הכלות המוזלת והמוצלחת
>> רוצה כרטיסים לסרט "מסיבת רווקות"? כנסי כנסי